Gå til innhold

Gt 5!!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Synes det ser ut som alt for mye bruk av Alpha Texturer... blir flatt og kjedelig på en måte, får ikke dybde på enkelte scener (f.eks oversiktsbildet over pit'en).

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan styre meg for spill som er "fete" å spille med en håndkontroll. det skal sies at gt4 kunne spilles med ratt og da, solgte jo til og med de i pakker sammen med spillet.. men syns ikke det blir like heftig uansett. for kjipe kameravinkler i gran turismo spørru meg..

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vision Gran Turismo er så vidt jeg vet ment å være klart til lanseringen av Playstation 3. Det dreier seg i bunn og grunn om GT4 med bedre grafikk pluss noen andre små oppgraderinger, bl.a flere biler på banen (opptil 21 tror jeg).

 

Får bare håpe de gjør noe med den &%¤#" understyringa som ødela hele GT4 for meg :D

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når og hvis gt5 kommer ps2 håper jeg VIRKELIG audi s1, volvo amazon, pv, og flere rånerbiler er med da altså, hehe.

Det mangler en del biler i gt4 for at det skal bli 100% heftig. :deng

"rally" delen i gt4 suger jo så jeg håper den blir svært forbedra til nestegang.

(gruppe b?)

 

 

:well

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når og hvis gt5 kommer ps2 håper jeg VIRKELIG audi s1, volvo amazon, pv, og flere rånerbiler er med da altså, hehe.

Det mangler en del biler i gt4 for at det skal bli 100% heftig. :deng

"rally" delen i gt4 suger jo så jeg håper den blir svært forbedra til nestegang.

(gruppe b?)

 

 

:well

 

 

 

Nå er ikke Gran Turismo i stand til å oppfylle alle sine ønsker om hvilken biler så "må" være med.

 

Og skal du ha rallyspill kjøper du ikke Gran Turismo liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke Gran Turismo i stand til å oppfylle alle sine ønsker om hvilken biler så "må" være med.

 

Og skal du ha rallyspill kjøper du ikke Gran Turismo liksom :)

Selfølgelig oppfylles ikke alles ønsker men det er mange unødvendige biler på gt4 altså.

men det med rally funksjonen trengs det bare litt annet oppsett med tidtagning og lignende da så er det i boks også!:well

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde hatt med fler tyske biler. Gamle opler, bmw, cosworth osv i stedet for og ha 20 nesten helt like skyline og evoer.

Men det kommer vel ikke til å skje siden spillet lages av japser.

HEHE. helt enig, altfor mange like biler og små dritt biler burde også vært unnlatt.:well

1984 Audi Coupe quattro.

1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår