Gå til innhold

få Esi Coupe'er her til lands?


cokeloop

Anbefalte innlegg

Hei! er på tanken av å handle meg en civic coupe til sommeren nå, da helst av Esi vtec varianten (trenger ikke å begrunne hvorfor, gjør jeg? :D) Ser det er veldig mange lsi ute og går, men 101hk < 125hk vtec hvis dere skjønner ;)

 

Men, på autodb og motorbørsen osv så er de eneste Esi'ene hatchbacker, noe som ikke appellerer helt til meg. Er Esi Coupe'er så "sjeldne" i Norge som det virker som? Skjønner godt hvis det finnes en del men eierene vil ikke selge :D

 

Har også sett litt på automobile.de etter civicer, men finner overraskende få. Noen som har andre gode forslag til hvor jeg kan lete?

 

en kompis har anskaffet seg en civic coupe lsi fra nippon til hundre tusen, "siste utvei" for meg er å evt. handle derifra selv, men ved å finne en esi i norge så kunne jeg brukt de ekstra pengene som går med til import, engangsavgift + nippons fortjeneste på de våte drømmene jeg har hatt om min fremtidlige bil :D hehe

 

alle svar mottakes med danke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok ikke så veldig mange av de... LSi coupe har jo blitt en rimelig "vanlig" bil etterhvert.

Men du finner nok tak i noen ESier også om du leter litt. Om de er til salgs var jo et annets spørsmål da.

 

Lykke til med kjøp av bil :) Jeg er ihvertfall VELDIG glad i min Coupe.

Stephan Skogen

Coupe Council Member # 39

Honda Civic Coupe EJ2.1

Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ser det der.. men 150k for en stylet Esi er egentlig litt dyrt i mine øyne, pluss at jeg egentlig er på utkikk etter en orginal en, så når den skal moddes og fikses opp, får man en litt mer personlig preg og nermere tilknytning til bilen, ved å føle at du har gjort ting selv osv.. +at man får erfaring :) Så kjedelig når folk spør "åssen fiksa du det og det, og monterte det" så må man svare "vet ikke, kjøpte bilen sånn".. hvis du skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare skru av, og selge stylinga da. Så kanskje du kan få igjen litt penger til ny styling. Bare en tanke...

onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi

Nye felger og en del ny styling kommer snart.

 

 

"Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 60-70k får du jo en LSi da... ESi må du nok uansett høyere opp i pris for å få.

Men er totalt enig i at de bilene er veldig overpriset. Har selv påkostet en LSi Coupe masser.

Min er jo på en måte en trimmet ESi nå da...

 

Mitt råd er å kjøpe en LSi coupe til en billig penge, og bygge den opp slik du selv vil.

Spranget opp til en standard ESi er ikke SÅ stort kraftmessig, selv om D16en i ESien er morsom når den skremmes litt opp :)

Stephan Skogen

Coupe Council Member # 39

Honda Civic Coupe EJ2.1

Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest tråden om din ja, den er rå :) Har lyst å skremme vettet av ESi'n så i tilfelle :) men får vel bare betale litt overpris og heller få bilen jeg vil ha, enn å spare penger og drømme etter bilen jeg kunne ha fått.. drømmer er til for å realiserer.. må bare få meg fastjobb til over sommern så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal selge min Coupe ESi iløpet av denne måneden og under Nippon sitt navn. Har ikke annonsert den enda men det er garantert en av de mest unike civicene her til lands. Utrolig påkostet med lambodører, spesiell bodykit og en rekke andre ting. Jeg kommer til å legge meg på en pris på 130 000 og så får folk gi bud ivei. Veldig lite kjørt egentlig siden jeg importerte den fra Tyskland og stort sett stått i garasje og fått helt nytt bodykit og en rekke andre ting.

Må bare gå over motoren og så blir den lagt ut til salg.

 

styled1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår