pololars Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Lagde en liten tråd om mitt prosjekt som så mange andre her inne. Legger ut her så fort jeg har gjort noe mer.. lenge siden sist nå. huff :D Prosjektet er altså en 1983 Polo Steilheck som skal bygges om til G40 med turbo. Har delebil som det meste skal flyttes over fra. Deler til salgs: http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=4836 Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 ah, nice. gleder meg til å lese :) blir bra Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 #1 Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 #2 Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 #3 Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 bruksbilen Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 og ett av delebilen.... Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 slik ser motor rommet ut nå.. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 hehe... :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 bilde #3 er coolt pent rett og slett gleder meg til den er på veien Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Trenger ett girkasse feste til min G40 girkasse.. passer dette fra en 1,4 diesel ? Polo Classic ?? hehe :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by eek bilde #3 er coolt pent rett og slett gleder meg til den er på veien Takk takk :D :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Originally posted by pololars Trenger ett girkasse feste til min G40 girkasse.. passer dette fra en 1,4 diesel ? Polo Classic ?? hehe :) Bare motorfeste ved lader som er forskjellig. Skal du ha turbo er det like greit å bruke det vanlige Polo festet der også. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 Originally posted by Polo Classic Bare motorfeste ved lader som er forskjellig. Skal du ha turbo er det like greit å bruke det vanlige Polo festet der også. Jepp, det er gjort :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 lookin good :) det her blir garantert en price-winner når den kommer på veien! uten tvil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg