Gå til innhold

'06 S6

Ranger emnet


Ezo

Anbefalte innlegg

Parkerte utenfor Rema1000, gikk inn, kom ut igjen, så stod det en splunken ny S6 parkert tvers over... Har tailgate'a den før, holder til Oslo-sør et sted tror jeg...

 

s6.jpg

 

Vil minne folk at det sitter en 5.2L V10 motor i den, som mann finner i en Gallardo...

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er sikkert en A6 S-line.. Står ikke 6tallet på bakluken engang.

har nok rett i det ja, har sett flere med S merke der nede jeg og. sikkert en 2.4l S line

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en S6!

Det er en A6 men S merker på..

Nye S6 er ikke lansert enda og den vil ikke se slik ut heller.

Den er ikke satt i produksjon enda, Onsdag / Torsdag denne uken.

det vil si at første seriebilen produseres inne 8 til 10 uker.

Racing a Civic is like paraolympics. you may win, but you`re still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare så det er sagt.. det er ikke dekaltrim detta her.. sjøl om enkelte hevder det.. det er en S-line som sagt før.. og da er det helt normalt og korrekt med et S-line merke..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare så det er sagt.. det er ikke dekaltrim detta her.. sjøl om enkelte hevder det.. det er en S-line som sagt før.. og da er det helt normalt og korrekt med et S-line merke..hehe

 

 

Jasså du, du mener det.

Da kan jeg fortelle deg at selv om det er / hadde vært en S-line,

er det ikke dette merket som sitter bak på bilen.

Det merket som hadde sittet der da er et mindre firkantet merke som det står S-Line på!

Så JO, denne bilen ER dekaltrimma!

Dette er en S merke hvor tallet er fjernet.

 

Gud så mange som snakker uten å vite..

Racing a Civic is like paraolympics. you may win, but you`re still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså du, du mener det.

Da kan jeg fortelle deg at selv om det er / hadde vært en S-line,

er det ikke dette merket som sitter bak på bilen.

Det merket som hadde sittet der da er et mindre firkantet merke som det står S-Line på!

Så JO, denne bilen ER dekaltrimma!

Dette er en S merke hvor tallet er fjernet.

 

Gud så mange som snakker uten å vite..

 

 

Beklager.. jeg vet hva jeg snakker om.. jeg fikk bare ikke opp bildet . så jeg så ikke at det var et S merke uten tall.. jeg var dum og gikk ut ifra at det var et S-line merke.

 

jeg vet godt forskjell på de merkene.. bare så det er sagt.. får fremdeles ikke opp noe bildet.. men jeg stoler på dere når dere sier at det er et merke fra en S.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår