Gå til innhold

Gatebil Våler 26-28 mai

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg spurte på Gatebilforumet om tid folk måtte være der. Og da fikk jeg dette til svar.

 

Protrek skrev:

Hvordan er det med de bilene som har fått adgangspass.

NÅR på døgnet må de være på utstillingsorådet for å få plassen. Såg på noe annet forum at det sto de måtte være inne før kl 11.00 for å være sikret plassen, ellers så ga dere bort plassen, men er det noe med det, eller er d bare rykter?

Jeg vet av flere som har tenkt å reise nedover fredag, og de kommer helt sikkert ikke nedover før ett stykke utpå dagen. Blir det så de mister sin Plass på utstillingen da?

 

Shiny skrev:

Det er snakk om LØRDAG kl 11.00.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med meg masse fotoutstyr til Våler, og kommer til å ta tusenvis av bilder.. om noen av dere ønsker en fotoseanse med bilen deres, gi meg en pm eller huk tak i meg på Våler (for de av dere som måtte vite hvem jeg.. hvis ikke, finner dere ut hvem jeg er på http://www.olastuen.no).. så ordner vi dette.. :D

 

og ja, er spådd bra vær :D

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med meg masse fotoutstyr til Våler, og kommer til å ta tusenvis av bilder.. om noen av dere ønsker en fotoseanse med bilen deres, gi meg en pm eller huk tak i meg på Våler (for de av dere som måtte vite hvem jeg.. hvis ikke, finner dere ut hvem jeg er på http://www.olastuen.no).. så ordner vi dette.. :D

 

og ja, er spådd bra vær :D

 

Du kan få lov tell å ta bilder av bilen min Olastuen :P hehehehe..Den vekker jo så forferdelig mye oppsikt vettu..*kremt..

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ja, er spådd bra vær :D

 

Det var jammen meg godt! Har ikke vært en selvfølge på de siste Våler-treffene.

 

Jeg bor et par km fra banen så jeg kommer nok til å være der hver dag :)

Da jeg kjørte forbi der i går kveld hadde de satt opp en STORT sirkustelt på camp'n! Skal bortover i kveld å knipse noen bilder så skal dere få se!

 

Tror dette året kommer til å bli sesongen over alle sesonger!

 

Gleder meg! :D

 

Mvh

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det greit å vaske med bøtte i elverums området. Skitten bil etter lang ferd over fjellet.

 

Har ikke lest gjennom tråden, så vis hensyn hvis det er skrevet....

 

På VACN treffene på Våler så vasker følka bilen sin inne på baneområdet vet jeg. Er sikkert noen bilvasker i Elverum sentrum men er ikke sikker. Vet det er en bensinstasjon mellom Elverum og Vålerbana der det skar gå ann å vaske.

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett det står flere folk å vasker på en liten stasjon nær banen, men det tror jeg bare er høyttrykk...

 

De har en YX stasjon ved elverum som jeg har brukt tidliger, men vet ikke hvordan de er med bøtte.

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår