ss242 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Har fått slike papirer tilsendt fra de før, aldri tatt betalt for det. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 slik eg forsto det tar dei bare vekk godkjenninga på sidene sine, slik att det ikkje er fleire som får bygge om. Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Det er ca 5-7 år siden. Når de sendte en godkjenning på bilen med ny motor, skrevet og stemplet med sjasi nr og reg nr, så måtte eg betale , mener prisen var 600kr. Trur det var en med navn Pedersen. han har sluttet for lenge siden. Det siste eg fikk fra volvo Norge var papir på at en Volvo motor B23ET hadde x antal hk og kunne monteres i Volvo 240 generelt, de papirene betalte eg ikke noe for. Men de var ikke godkjenning fra Volvo Norge, bare en bekreftelse på at den motoren ikke hadde for mye HK. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Per Ovesen het han som har skrevet ut noen til meg, ca 5 år siden sist gang. Med chassinr og alt, spurte aldri om betaling. Har sluttet for et par år siden han også, desverre. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jepp stemmer det. det var han Per Ovesen. Hmm. Rart eg måtte betale men men. Det er vel en epoke som er forbi nå da. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 han som er der nå og skreiv ut til meg på 240 var Carsten Torp, måtte ha noe fra inpotøren av bilen, hadde so problem med Bt, skulle ha godkjent turbomotoren Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Prata med volvo Norge i dag og tenkte å høre om det stemmer det at dei tar vekk dei papira på v8, og stemmer nok det ja:( hvilken nr ringte du? fikk lyst på en skikkelig diskusjon jeg nå!! helvetes dritt!!!! Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Volvo Norge, avd personbiler: 66 81 85 00 Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Men går da ann å høre med BT og for man må jo levere søknad der uansett. Eller så er det bare å tute og kjøre og satse på at ingen merker at du har bygget om. Jævlig kjedelig hvis noe skulle skje som feks at bilen blir stjålet for da får du igjen det bilen er forsikret som. Men jeg har iallefall alle mulige papirer fra Volvo om 305/350 motorer (som er samme blokka bare forskjellig volum så man får avklart det som ble spurt om tidligere i tråden) og diverse andre ting man kan gjøre på en 240. Skal levere søknad hos BT snart angående likbilen min så da får vi se hva som skjer. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Men går da ann å høre med BT og for man må jo levere søknad der uansett. Eller så er det bare å tute og kjøre og satse på at ingen merker at du har bygget om. Jævlig kjedelig hvis noe skulle skje som feks at bilen blir stjålet for da får du igjen det bilen er forsikret som. Men jeg har iallefall alle mulige papirer fra Volvo om 305/350 motorer (som er samme blokka bare forskjellig volum så man får avklart det som ble spurt om tidligere i tråden) og diverse andre ting man kan gjøre på en 240. Skal levere søknad hos BT snart angående likbilen min så da får vi se hva som skjer. hva slags søknad er det snakk om? bare et skjema som skal fylles ut eller? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 hva slags søknad er det snakk om? bare et skjema som skal fylles ut eller? Er vel snakk om den søknaden en bør/skal sende til biltilsynet før eventuell ombygging. Helt umulig er de ikke,jeg fikk igjennom det å bygge høydejusterbart rundt om til volvo 900 serie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 hva slags søknad er det snakk om? bare et skjema som skal fylles ut eller? Du skriver bare et uformelt brev om hva du har planer om å gjøre med bilen. Viktig å legge det frem så ryddig som mulig :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Du skriver bare et uformelt brev om hva du har planer om å gjøre med bilen. Viktig å legge det frem så ryddig som mulig :) har du sendt inn søknad enda? mulig å få sett søknaden for å få tips? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 har du sendt inn søknad enda? mulig å få sett søknaden for å få tips? Hehe er ikke den raskeste jeg heller så har ikke kommet så langt. Skriveren min er på reperasjon og. Skal se om jeg får gjort det iløpet av få dager så kan jeg legge den ut. Men vet ikke om den blir godkjent enda da. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hehe er ikke den raskeste jeg heller så har ikke kommet så langt. Skriveren min er på reperasjon og. Skal se om jeg får gjort det iløpet av få dager så kan jeg legge den ut. Men vet ikke om den blir godkjent enda da. hørtes bra ut for jeg og søknader er en dårlig kombinasjon :thumb Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg