323E21 Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Da har du ikke lett godt nok... W&N har ikke bilder av alle delene, men i katalogen (som du kan laste ned) står delene. De har både original og uorg... Link til nedlasting av katalogen; http://www.wallothnesch.com/e/catalog/framecatdown.htm Prislista; http://www.wallothnesch.com/e/prices/framepricelist.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 E21 orginal krom fanger forran og bak for du på kaross.no ;) 800 og 700 kr.. :D Har en 318i jeg å, så gøy å se hva du gjør med din... :D men du har 2 like frontlykter, samme størrelse. Jeg har 1 stor ytterst og liten innerst :/ har du bytta eller ??? Hvor fikk du 323 instrumentet da? Å mye pjesk å få det på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Tøfft prosjekt dette. Har hatt 7-8 av E-21 selv, så jeg er alltid nyskjerrig på denne biltypen. Kunne godt temkt meg en igjen faktisk... Har en 318i jeg å, så gøy å se hva du gjør med din... :D men du har 2 like frontlykter, samme størrelse. Jeg har 1 stor ytterst og liten innerst :/ har du bytta eller ??? De store lyktene (enkle) var orginalt på 316, 318 og senere 315 utgavene. De små du har innenfor er Hella ettermarkeds lykter (med grill) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Wild Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 De store lyktene (enkle) var orginalt på 316, 318 og senere 315 utgavene. De små du har innenfor er Hella ettermarkeds lykter (med grill) Faktisk så handla jeg de av en kollega som har hatt en 320i som det stod på, han hadde tatt vare på en del deler... men du har 2 like frontlykter, samme størrelse. Jeg har 1 stor ytterst og liten innerst :/ har du bytta eller ???Hvor fikk du 323 instrumentet da? Å mye pjesk å få det på ? Handla instrumentene av en som jeg traff på ekeberg messa.. var der for å finne nettop dette, & en del andre deler. Ikke mye stress å putte den i, var i grunnen bare å putte den på plass & koble turteller ledningene separat.. (litt plundrete, men ikke vanskeli hvis man har gjort det før på andre biler) Da har du ikke lett godt nok... W&N har ikke bilder av alle delene, men i katalogen (som du kan laste ned) står delene. De har både original og uorg... Fant det nå.. Bare jeg som er blind å for lat til å lete skikkelig nok.. blah Siter Turbon' er solgt. Ønsker å kjøpe Zender kit til bilen, alt av interresse. Min prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 dette blir saker Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Wild Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 dette blir saker Jah.. får da håpe det da... eller's er det jo bortkasta.. Er på vei ut nå for å kjøpe sandblåsings sand.. så skal jeg fortsette å demontere fronten... Skal la bildene strømme. Siter Turbon' er solgt. Ønsker å kjøpe Zender kit til bilen, alt av interresse. Min prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Wild Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 OK... har vert litt slapp med før bildene.. men skal oppdatere med etter bilder fra sandblåsinga av fronten i morra. (Søndag). Får en kamerat på besøk... tilfedigvis han som skal lakke herligheten, som skal hjelpe med resten av bilen.... masse bilder komme:) :driving :cool: :popcorn ... Siter Turbon' er solgt. Ønsker å kjøpe Zender kit til bilen, alt av interresse. Min prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Wild Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 har jobbet MYE i det siste, så har ikke hatt muligheten å mekke no på bilen. Håper Været er fint på søndagen, da skal jeg mekke hele dagen... Siter Turbon' er solgt. Ønsker å kjøpe Zender kit til bilen, alt av interresse. Min prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 Fin bil, kommer til å følge med på denne.. =) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 blir bra dette.. liker veldig godt e21 Er det stiv bakaksel på e21? eller samme greia som e30? Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Holder fremdeles fast på at e21 er den fineste bmw`n som er laga! Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Ligger et sett med allycat 13x8 felger på kjøp&salg for 1000 spenn, disse gjør seg utrolig bra på disse bilene. Går akkurat klar av bremsene forran og. Savner min E21... Pass godt på den, de er tydeligvis lette å stjele :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Wild Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 har jobbet MYE i det siste, så har ikke hatt muligheten å mekke no på bilen.Håper Været er fint på søndagen, da skal jeg mekke hele dagen... Hehehe.. vel. som sakt tidligere har fortsatt hatt mye jobbing... Er nesten sur, på meg selv for at je ikke får gjort no med bilen. Vel. liten oppdatering: Fronten er ferdig sandblåst. Mere sand, grunning og ting å tang er kjøpt inn. Så alt er klappenes klart til en heidundranes pusse/blåse jobb. Er en "liten" elektrisk jobb med den før jeg får fyra den, men det er mulig jeg må ta på Verksted siden jeg har ca. 0 peil på bil elektrisk. Evt. hvis noen føler lysten til å ta se en tur til Arendal for å hjelpe til så værsågod. Følgende feil er registrert: Gåen Bensinpumpe, bytte tenningslås, lete fram en feil ved styrestrømmen til bensinpumpe relè (nytt relè er kjøpt og testa ikke dette som er feilen) og et Bensin rør ved motoren som har hull og må byttes.:puke Siter Turbon' er solgt. Ønsker å kjøpe Zender kit til bilen, alt av interresse. Min prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Wild Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 blir bra dette.. liker veldig godt e21Er det stiv bakaksel på e21? eller samme greia som e30? Nei, den er nok delt. Holder fremdeles fast på at e21 er den fineste bmw`n som er laga! Det er jeg enig i! Ligger et sett med allycat 13x8 felger på kjøp&salg for 1000 spenn, disse gjør seg utrolig bra på disse bilene. Går akkurat klar av bremsene forran og. Savner min E21... Pass godt på den, de er tydeligvis lette å stjele :deng Vet ikke helt. aldrig likt så små felger. Lette å stjele... jah.. de kan jo prøve.. garasjen min er video-overvåka & med alarm :thumb :thumb Siter Turbon' er solgt. Ønsker å kjøpe Zender kit til bilen, alt av interresse. Min prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Det er tøffe desse. husker naboen hadde en 323. de er råe synes jeg. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg