Anonym010101 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 ...Ja, er dette dumt, må poleringa "sette seg" eller noe slikt før man vasker? Evt. hvor lang tid burde det ta før man vasker etter polering, eller kan jeg bare rett og slett vaske? MVH Ole. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Alså,etter du har vasket,tørkt og polert bilen så skal du vaske den igjen? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Alså,etter du har vasket,tørkt og polert bilen så skal du vaske den igjen? Sorry, det glemte jeg å si, jeg har kun vasket nedenfor listene og kanalene, for det var meningen at jeg bare skulle polere de, men jeg er så godt i gang at jeg tar resten av bilen, derfor må jeg vaske resten av bilen for å få den ren før polering :D Derfor lurte jeg på om det er dumt at det som er nypolert får vann pluss litt såpe på seg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Sorry, det glemte jeg å si, jeg har kun vasket nedenfor listene og kanalene, for det var meningen at jeg bare skulle polere de, men jeg er så godt i gang at jeg tar resten av bilen, derfor må jeg vaske resten av bilen for å få den ren før polering :D Derfor lurte jeg på om det er dumt at det som er nypolert får vann pluss litt såpe på seg :D poler det også på nytt igjen da vel.. ikke mye jobben Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Din late gutt! Poler hele bilen en gang til nå :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 ikke bruk sterk såpe så er ikke det noe problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Din late gutt! Poler hele bilen en gang til nå :) Hehe, ikke pokker, har bare tatt alt under listene i dag pluss panser, ble helt konge, Autoglym lakkrens, polish og ekstra gloss til slutt, fytterakkern, det tar lang tid gitt, men dæven så bra det blir :D:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 ikke bruk sterk såpe så er ikke det noe problem.. Ok, takker :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 skal vel egentlig vaske bilen med noe bra middel etter polering slik at porene i lakken lukker seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Autoglym lakkrens, polish og ekstra gloss til slutt, QUOTE] Høres kjent ut den rekkefølgen.. Men jeg har med deep shine.. Blir meget bra resultat.. :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 da skulle du ha prøvd meguiar`s da;) men autoglym fungerer jo greit det også da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Det er autoglym som er tingen!! :D Kan vaske bilen rett etter polering, må bare ikke bruke for sterk såpe og IKKE avfetting. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Autoglym lakkrens, polish og ekstra gloss til slutt, QUOTE] Høres kjent ut den rekkefølgen.. Men jeg har med deep shine.. Blir meget bra resultat.. :) Ja den er helt rå, fattern bruker den på sin E39, men den er kun for mørke farger og moderne lakk, så jeg får ikke brukt den, har sølvfarge på min! Takk for alle svar, seriøs og bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Jeg bruker Deep shine på min sorte 90 Passat.. Funker som f.. det.. Jeg bruker maskin til poleringen riktignok.. Tar bare 30 minutter å polere da.. Så da kan man gjøre det to ganger.. DA blir det blankt da.. Regndråpene tar veien rundt bilen istedenfor da.. ;) Du kan selvfølgelig vaske bilen din så ofte du vil.. Polering henger som regel på i 2-5 vask.. dvs 2 vask i maskin, 5 håndvask.. Litt avhengig av såpa. Hvis du har polert nederst på bilen, så er det bare å vaske det.. Har dere forresten prøvd Autoglym Bumper Care, Car Glass Polish (klare vinduer JA).. NICE... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg