Gå til innhold

Rimelig 4" frontsett til polo

Ranger emnet

glx-rider

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte å kjøpe et 4" frontsett til poloen til dama. Disse skal helst ikke koste alt for mye, ettersom å sette inn forsterker til de er uaktuelt på en god stund, og da handler vi heller nytt frontsett.

De skal altså være lettdrevne ettersom det bare blir spilleren som driver. Spilleren er en middels god pioneer fra et par 3 år tilbake.

Tenkte på ca. maks 1000, for settet, men vil gjerne ha mest for pengene, så MÅ ikke koste det.

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte egentlig dette skulle være enklest mulig, og bare klaske inn noen høyttalere i original høla, og kline på en kabel sko på den overgangen som satt på den gamle høyttaleren..

men men..

Hvordan er det å få gjemt unna delefilteret? har ikke drivi med polo og har ikke den her så jeg får sett.. Mener å huske at høyttalerhullet var veldig dypt.. Hive det ned under hver høyttaler?

Forresten, La merke til at det gikk 2 høyttalerledninger inn på hver + og -+ på koblingsstykket til høyttaleren? Noen som vet hvorfor det går to? hvor de kommer fra...?

2.0 glx,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har plenty av plass i dashen til noen små delefiltre. null problem.

Når du vipper opp grillen over høytalere og tar ut dem som står der, så ser du lett at det bare er å slenge delefiltrene ned i der.. ;)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får tenke litt på denne. Det blir forsterker etter en god stund, og tenkte jeg skulle kjøpe noe ordentlige saker da. Nå vil jeg først og fremst ha noe billig noe som duger så lenge.

Men til dere som har holdt på en del med polo...

Hvorfor går det to ledere til både + og - minus og ikke bare 1? hvor går den andre enn?

Spør egentlig av nysgjerrighet... Har ikke lyst til å skru opp masse rart for å finne ut av det, men vet det er mange her som styrer og ordner fælt med poloene sine som sikkert vet noe ..:)

2.0 glx,

Lenke til kommentar
Del på andre sider