trebor87 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 vet om 3 gtd.. der 2 stk. har gl interiør og 1 med gti... alle orginal.. Så det betyr jo at GTD ikke alltid har det samme som GTI ? har heller ikke GTi stoler.. vet ikke om de er skiftet eller noe slikt.. er import bil.. men jeg har høydejustering på lysene mine.. ser at det ikke er så mange som har det.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Min delebil.. 1.6cl har takluke, servo og justeringsknotter til speilene:P 85 mod.. samme her, men har 1,8l 90hk 91modell. cl med servo, soltak osv. interiørmessig er vel forskjellene. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 I den.. eh.. kommer ikke på hva den heter:P.. Bilboka hvor oversikt over sikringer, effekt, brytere osv.. Brukermanual kanskje? Der var det elektriske vindusheiser.. Ble det noen gang laget golf med el. vindusheis? Aldri sett en, ikke med orginalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Ja, finnes Golf med elektriske vinduer originalt. Utstyrslista på Golf vil ingen ende ta;) Hehe. Jeg har soltak, servo, skinninteriør, lysforsinkelse og sist, men ikke minst: Speil på solskyggen på førersiden, til og med et lite lokk som du kan dra foran;) Det er faktisk no jeg ikke har sett på Golf 2 før. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 dårlig bilde av inni golfen min... kan dog nevnes at jeg har servo og da :) som i og for seg er standard på 91 mod Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersO Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg har en 90-modell GL med servo, takluke, sånn dingsebomser til å justere speilene med, sånne hjul til å vri på for å dimme instrumentlysene. Bakrute varmer og visker bak er vel kanskje litt mere standar. Hehe.. Og sånn lys med dimme tid når jeg lukker dørene som nevnt før her :P Men helt vanlig originalt kjedelig grått stoff interiør da, men gjør jo nytta si det også! Siter VAG; Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 sånne hjul til å vri på for å dimme instrumentlysene. Det er vel også noe som går under standard utstyr på Golf 2. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 er det mulig og få en liste over hva som er standard og ekstra utstyr på det eller? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Midt på 80-tallet.. tenker nå på 1.6cl.. Tilleggsutstyr: Servo, takluke, skjermbreddere, el.vinduer?, farget/sotet glass på toppen av frontruten.. Kan ikke garantere at dette stemmer, men.. det er hva jeg tror:) Edit: OG JUSTERINGSKNOTTEN TIL SPEILA!! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Det er den listen jeg er ute etter.. jeg har: Soltak 1.8i 8v 90+hk, (kvasskam.) GL / CL???? Syncro 5 gir ikke E Soltak Dingser til dørene. Forsinkelse på lys. Grill uten ekstra lys. Skjermbreddere ( Orginal -> Syncro ) Takantenne mitt på taket bak. Noen som vet hva slags bil jeg har? :P Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg vil tippe 1.8GL Sport eller noe slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 GTD er ikke det en GL med TD motor da? Ikke GT D liksom.. Har en 87mod som ser helt lik ut som en GL. Eneste forskjellen er baklukespoilern som GTD her har. Ellers har jeg 2x 86 GTI 16V med: Takluke. Resten er vel ikke vits å nevne da det er std. Den andre har: Takluke,el.speil,el.sentrallås (org ekstrautstyr) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Housey: IKKE takluke (det er noe dritt uansett) Hva er dritt med takluke?? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Ar Housey ikke har det selv kanskje? Hehe:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hehe, visst DET er kjipt.. Så hva med meg? Delebilen har takluke, og slik jeg har forstått det så skal det litt mer enn plug and play:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg