Probe GT Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Noen som kunne gitt meg noen råd eller tips på hva jeg kan gjøre med min pioneer spiller med jordings feil i signal utgangene? her er noen bilder av det innvendige! Jeg kan ikke se noe som er svidd av annet ann at den loddinga til godset har fått sot porer på seg...hums Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hva innebærer jordingsfeilen? Defekt signalutgang? Signalutgangen min er også noe rart med, ligner jordfeil. Utrolig masse støy på den, akkurat som å dytte signalkabelen fra forsterkeren rett i jord/karosseri. Låter like pent. Noe lignende? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. :/ Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Matadoooooor? kiddie ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har sendt matador melding, men han svaret aldri :( Typiske ting du kan merke hvis det er jordings feil er støy på høytalerne, særlig dynamostøy... varierer med turtallet! følg med så kanskje vi finner ut av det.. send meg PM hvis du lurer på noe mer:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 noen? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 noen? Dårlig jording på eksterne forsterkere er helt vanlig symptom på støy. Koble fra forsterkeren og kjør rent fra spilleren så er støyen ganske sikkert borte? Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 sorry, men til tider er innboxen min full og enkelte meldinger blir borte... :) dette med "brente jorbanner" er et uttryk men i realiteten er visse komponenter som får brudd... så man må nesten måle seg frem til den defekte komponenten... ikke alltid like enkelt. det dere ser på undersiden er såkalte SMD -overflate monterte komponenter og verdiene er ikke alltid lett å lese, komponenten som er brent koster noen stk kroner men må håndteres med pinset, en kvalitets loddebolt og en stødig hånd ellers risikerer du å skadde printbannene, har noen stk komponenter som jeg kan selge isåfall. :well Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg