Gå til innhold

Vis oss din nåværende eller tidligere 164!

Ranger emnet


Trygve_

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eg får ta å legge ut noen bilder av "nye" bilen min me da:) er en 1969mod. for mer info sjekk prosjekt tråden min:)

25-2.jpg

den er bra senka..kappet 3ringer, men skal heve den litt igjenn..1,5ring skal vist være paslig:)

25-1.jpg

her har sjalusiet komt på..var obligatorisk på 164 på 80-talet her i bygda:)hehe

25.jpg

og her står 164a på "esso" i ørsta, hovedråne plassen i ørsta før i tida:) la med gamle bilen min amazonen..savner den..

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg får ta å legge ut noen bilder av "nye" bilen min me da:) er en 1969mod. for mer info sjekk prosjekt tråden min:)

25-2.jpg

den er bra senka..kappet 3ringer, men skal heve den litt igjenn..1,5ring skal vist være paslig:)

25-1.jpg

her har sjalusiet komt på..var obligatorisk på 164 på 80-talet her i bygda:)hehe

25.jpg

og her står 164a på "esso" i ørsta, hovedråne plassen i ørsta før i tida:) la med gamle bilen min amazonen..savner den..

 

 

Høyda og stuket på bilen din minner om gamle dager ja :)

 

Synes 164 frem til 72 med mørk farge og litt senking er veldig pent, men du burde vel få rompa ned litt også? Husker før da det skulle være lavest mulig foran og høyere enn høyest bak, ble ikke mye kjøreegenskaper av det....

Hvis du bruker -73/-74 bakfjærer med tilhørende øvre fjærskål så kan disse kappes så mye du vil:) Det ville nok ha kledd bilen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte skolle slenge ut nåkren bilde av bilen min før eg begynte å demontere.

 

Det er en 1972 164E O/d

Takluke (elektrisk)og strøkent svart skinn interiør.

Sentral lås og elektriske speil. Speila skal skiftast til originale.

Holder på å skal skifte dashbordet til original dashen, also det med langt speedometer sida det er blitt byttet til nyere type av forrige eiger.

 

Bilen skal lakkerast innvendi og utvendi.

Den er ganske rustfri, noen bobler rundt front ruta, men er ikkje hol.

 

Motor skal også ut og sjinast, overhalast og malast.

Motor romm etc skal også lakkast.

Det blir samme farge som er på bilen no.

 

Har 17" Jpmk18 som skal på og skal bestille Koni dempere etc på bilen når eg er ferdi.

Her er bilen:

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=630

 

Der står det er elektriske vindu, men det stemmer ikkje.

Volvo 164 e bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er forøvrig til salgs...

Har det ikke travelt med å selge den , men kan vel nevne det hær sånn i tilfellet noen er interessert

jeg er på utkikk etter en bil til.. ;)

og har sett på den i annonsebladene;) men er ikke kommet noe lengre..

 

btw meget pent eksemplar du har.. !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår