HPfreak Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 243? Har du mistet et dørhåndtak? :) Eller en 2 dørs 245 ;) Sjekk prosjekt tråden min i signaturen :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Gjør du alt med bilen selv eller? :) tja egentlig ikke... ting som har med motoren å gjøre holder jeg meg unna... det har jeg IKKE peiling på... men har noen gode kamerater som hjelper meg... :) det jeg har gjort sjøl er sparkle,pusse og lakkere grillen, pusse rust, sote rutene, satt på snow caps, hvite blinkers rund baut, og skift av olje og påfylning av diverse væsker gjør jeg jo selvsagt... er ikke akkurat mye å skryte av men er veldig villig til og lære om alt, og følger nøye med da kamerater hjelper meg... syns det er artig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 dette så jo ut som en pen bil du hadde.. :) *likte de sorte handtaka* Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 dette så jo ut som en pen bil du hadde.. :) *likte de sorte handtaka* takk for det :) ja de svarte håndtaka er drit fine syns jeg.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Eller en 2 dørs 245 ;) Sjekk prosjekt tråden min i signaturen :D Å jøss! :D Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 får vel legge ut flere bilder.... med snow caps og sotede ruter helt frem: et bilde av baksetet: motorrommet: det blir orginal 240 vinge da... har avtalt å kjøpe den nissan s13 har, må bare få lakkert den, trur den gjør seg bra på bagasjelokket mitt: noen bilder i mørket: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Har du også det fine problemet med at snow capsene vibrerer da du har litt hastighet? Fy faen å irriterende. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Har du også det fine problemet med at snow capsene vibrerer da du har litt hastighet? Fy faen å irriterende. jepp det har jeg.. jeg trudde først jeg ikke hadde festet de ordentlig.. men har tydeligvis det da.. hehe... høres noen ganger ut som om de skal falle av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Oj, kanskje det er det jeg hører også. Her lærer jeg mye, gitt! Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvojenta Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 bra bilder det ble a foto showet ditt :) he he.. må bare tilføye til diskusjonen om jenter å 240 som går her at det ikke er så uvanlig liksom.. selv kjører jeg 240 både privat og når jeg kjører rally. å det er grome biler å leke med om vinteren.. ikke noe er som å ligge bredt med en 240:) er du vel enig i christine:) ta med at det var christine som lærte meg å ligge bredt i vinter :) takk christine:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 ser bra ut ja:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 et bilde av baksetet: slike dørtrekk vil jeg å ha:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 ble bra den sotingen som ble gjort!! :) jeg limte snowcap'n og dermed kvitt problemet med at den ristet.. men jeg hadde 75-85mod da;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 tja egentlig ikke... ting som har med motoren å gjøre holder jeg meg unna... det har jeg IKKE peiling på... men har noen gode kamerater som hjelper meg... :) det jeg har gjort sjøl er sparkle,pusse og lakkere grillen, pusse rust, sote rutene, satt på snow caps, hvite blinkers rund baut, og skift av olje og påfylning av diverse væsker gjør jeg jo selvsagt... er ikke akkurat mye å skryte av men er veldig villig til og lære om alt, og følger nøye med da kamerater hjelper meg... syns det er artig :) Hehe! :) Godt nok det vel, uansett om du bare hadde sittet og sett på andre gjøre alt, så hadde det vært kult med jente240! At du bruker tid på den og gjør noe med den er veldig positivt. Håper bare guttene her inne tar vare på deg! God helg! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 bra bilder det ble a foto showet ditt :) he he.. må bare tilføye til diskusjonen om jenter å 240 som går her at det ikke er så uvanlig liksom.. selv kjører jeg 240 både privat og når jeg kjører rally. å det er grome biler å leke med om vinteren.. ikke noe er som å ligge bredt med en 240:) er du vel enig i christine:) ta med at det var christine som lærte meg å ligge bredt i vinter :) takk christine:) helt enig i det vettu :) hehe.. men jeg lærte deg vel ikke å ligge bredt.. kandet da ikke sååå godt sjøl... men viste deg det jeg kan..hehe, men du ble flink til slutt da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg