Granerud Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Dette var e snygg 240.. Likte den... Store planer for den?????? My car:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=114898 tusen takk, videre planer er spoiler, trur det blir 850r vinge, men så har nissan s13 en orginal 240 vinge liggende som ikke skulle være så altfor dyr.. får vurdere litt før jeg bestemmer meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 takk for det :) motor rommet er ikke kjempe spennende akkurat.. men kan alltids ta noen bilder :) engang.... Så bra:)...syns det er morsomt å se om folk har orden under huven, eller om det ser ut som et takras... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Så bra:)...syns det er morsomt å se om folk har orden under huven, eller om det ser ut som et takras... jeg har ikke gjort noe nedi der men... bortsett fra vask liksom... ta bilder snart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 noe slikt syntes jeg er pent på 240. den var egentlig veldig fin :) kanskje jeg skal gå for den istedenfor...hmmm ikke lett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Et bilde av vinga mi: http://privat.bluezone.no/skogly/Bilder/244/244-6.JPG Svarte dørhåndtak var standard fra 90 mod, vet ikke om det var tilbehør før. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BloOdHaRrY 242eigar Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Vel.. det er ikke normalt med budeier og svære volvo-familier nedenfor Voss da.. :P hehe.. voss e goå :) og sånn burde da ha vært fleire plassa!! vær snill å ikkje sleng drit om volvokjøyrande budeier då... *føler seg truffet* :nono: sorry of topic christine!! host opp noken fleira bilda då! :thumb Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Velkommen i klubben da! :) Litt morsomt at bilen din er kliss lik min. :p Hehe.. Komisk liksom at to av få jenter her inne har lik 240! =) Ser bra ut din! Er d GL eller GLE? Må snart få på hvite baklykter jeg også. Det ha utrolig mye å si! :) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 voss e goå :) og sånn burde da ha vært fleire plassa!! vær snill å ikkje sleng drit om volvokjøyrande budeier då... *føler seg truffet* :nono: sorry of topic christine!! host opp noken fleira bilda då! :thumb hehe, det går bra det vettu :) kan prate litt tull innimellom :) jepp bilder kommer, men jobber en del for tiden så har ikke rukket å vasket den og tat bilder, men kommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Velkommen i klubben da! :)Litt morsomt at bilen din er kliss lik min. :p Hehe.. Komisk liksom at to av få jenter her inne har lik 240! =) Ser bra ut din! Er d GL eller GLE? Må snart få på hvite baklykter jeg også. Det ha utrolig mye å si! :) hei, takk for det :) ja var litt artig det da, vi har den fineste fargen ;) hehe.... Det er GL. Ja hvite bak lykter har VELDIG mye å si, de er jo kanskje litt dyre men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 når kommer bilde med paserpryd? haha :D fin fin bil.. bare å få den litt lavere og få i noe motor nå så ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 når kommer bilde med paserpryd? haha :D fin fin bil.. bare å få den litt lavere og få i noe motor nå så ;) panserpryd?? kan se om jeg finner noen fine jenter i nabolaget... takk for det, ja vet den er litt høy... men kjører så mye på dritt veier så er litt avhengig at den er den høyden den er..... motor må nok vente gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 hei! takk for det... nei jeg skal ikke ha emblem på igjen, og søket er borte for jeg har sparklet der :) og lakkert. Jeg har aldri helt sett poenget med at så mange gjør akkurat det der - det er da vel ingen her som er ute etter å nedtone det faktum at man kjører Volvo? Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvem er det som ikke greier å se at en 240 er Volvo??? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvem er det som ikke greier å se at en 240 er Volvo??? hehe, det er ikke akkurat så veldig vanskelig å se at en 240 er en Volvo nei.. larsverm: jeg syns det er fint med emblem fri grill, derfor jeg har gjort det, også har jeg ekstra lys inni grillen så er finest og ikke ha de skrå merket der da.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvem er det som ikke greier å se at en 240 er Volvo??? Nettopp, så det viser jo at forsøket er fullstendig håpløst. :D Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg