_siggi_ Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Har fått på sommerfelgane no endelig. 17". Med 205 40 profil. Var akkuratt at eg fekk plass til dei med tanke på støtdemparen. Noken som har erfaring med denne størrelsen felgar på jetta 2. Lurer på å senke bilen, men er ikkje sikker på om den kjem til å subbe då? Erfaringar? Siter A4 1998 1,8T Jetta 1991 1,8GL Kadett GSI 2,0 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 jeg kjører med samme dim på dekk og felg som deg. bilen er senka 40mm og ingenting tilsier at det ikke går.. det er fortsatt stor plass mellom dekk og hjulbue. det funker som fjell!!!m'm Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hvis det nesten subber på støtdemperen så er det vel nokså feil ET på felgene. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 litt klaring er god klaring;) bilder?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_siggi_ Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 E enig. E ikkje nermt nok før da e borti. Ska få tatt noken bilde når eg komme heim frå sjøen. Då blir da nok å bestilla senkesett å prøva med og då. Siter A4 1998 1,8T Jetta 1991 1,8GL Kadett GSI 2,0 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hadde en jetta2 tidligere som eg hadde 8x17 med 60mm senk...d gikk fint så lenge eg bøyde inn kanten inni hjulbuen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Min jetta har samme dekkdim (205/40/17) og er senka 40mm.. går heilt fint! bare av og til når eg ska svinge f.eks. inn på ein gårdsplass at dekket tar litt oppi skjermen akkurat idet det treffer kanten og d er sving på hjulet.. men må bare ta d litt med ro :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Må jo huske på at det er ikke kun bredde på felg, og dekkdimensjom som spiller inn. Fortsatt noe som blir kalt ET som er en veldig vesentlig ting:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_siggi_ Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Eg har eit 1-2cm klaring til støtdemperen. Desto lengre inne felgane sitter, desto meir skal det til før dei subber i skjermen på utsida. Spørsmålet er berre om viss eg kjøper sportsdempere om bunnen på desse er lavare enn orginale. Skjønne? Kunne sef fått tak i felger med annen et slik at dei kjem lenger ut. Men då blir problemet skjermen på utsida. Siter A4 1998 1,8T Jetta 1991 1,8GL Kadett GSI 2,0 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_siggi_ Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Tok noken bilde i dag med felgane på. Siter A4 1998 1,8T Jetta 1991 1,8GL Kadett GSI 2,0 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Jeg mener at justerbare senkesett har tjukkere fjørbein foran, så da kan du fort få et problem om du går fort justerbart. Noe som egentlig er å anbefale. Men da er det ikke verre enn at du kjøper spacere og valser/skjærer ut i buene. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg