Gå til innhold

gumball 2006

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Gumball handler ikke om å vinne og kjøre fortest hele tiden. om de kjører 316, hva så?

Nettopp. Skal du kjøre fort, melder man seg heller på Ultimate Rally ellerno.

 

Folk har jo fullført i både 2CV og isbil, så effekt har ikke så mye å si. Det er turen i seg selv og alle festene som er hovedsaken.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dessuten er det en tittel som heter "Spirit of Gumball", som man kan vinne, for de som ikke kjører fett og bredt, men er med for morro skyld..

 

Eller kanskje 316en er en M3 registrert som 316? Eller kanskje de har byttet motor? Pah! :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så 3 Viper SRT10 der men ingen Ram SRT10? Hvorfor er det ingen som stiller i det a? En kompis tenkte tanken å stille med sin i år men sleit med startkontigenten. Men synes det er rart at ingen andre stiller med sånn bil? Eller er det sån at den har blitt for gammel så det er ikke no morro lenger?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva så om de har en 316i?

 

Saken er at de deltar!

 

Dessuten så var det jo en Transit isbil med ifjor........

 

Når man betaler 40000£ (500 000 NOK) for å delta hadde jeg funnet meg noe bedre enn en 50 000-kroners 316(som den koster der borte). Greit nok med gimmick, men da kan du heller dra den helt ut å kjøre Lada eller Transit isbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man betaler 40000£ (500 000 NOK) for å delta hadde jeg funnet meg noe bedre enn en 50 000-kroners 316(som den koster der borte). Greit nok med gimmick, men da kan du heller dra den helt ut å kjøre Lada eller Transit isbil.

 

La oss si det slik. Riktignok er Autobahn en del av løpet, men tror du virkelig man kunne kjørt 400 km/h hele tiden selv om man har en Veyron? Sannsynligheten for at du krasjer, og for at noe galt skjer med bilen, er mye større dersom du kjører en Enzo eller Veyron, enn en 316. Riktignok tåler vel Enzoen 160 km/h litt bedre enn 316'en, men med Enzoen har man sikkert en greie for å kjøre litt fortere også ;)

Og som jeg sa, det står bare 316 på papiret. Få her vet om det er en 316 motor med 316 understell ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man betaler 40000£ (500 000 NOK) for å delta hadde jeg funnet meg noe bedre enn en 50 000-kroners 316(som den koster der borte). Greit nok med gimmick, men da kan du heller dra den helt ut å kjøre Lada eller Transit isbil.

Hvor fikk du fra at det koster 40000£? Har sett innbydelsen og der sto det en HELT annen pris.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør det å stille med en 316!? Det er jo TANKEN som teller, og en 316 har vel en 60 liter bensintank..? :D

 

Anyhow, for to år siden kom en BMW 330 DIESEL på 4. plass i Gumball.. Antall stopp og driftssikkerhet har VELDIG mye mer å si enn toppfart.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår