|Massern| Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Er ikke sikkert alle som deltar har råd til noe annet enn 316 etter de har betalt for å være med? :op Er jo uansett ikke bare HK etc. som teller i et sånt løp. Mange faktorer som spiller inn om det går bra eller ikke. Bilen blir utsatt for mye påkjenning av forskjellig slag. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hadde jeg blitt med i gumball hadde jeg ikke akkuratt gjort det for å vinne.. Hadde gjort det for å burne, herje, kjøre fort, feste og være med likesinnede. Ikke faen om jeg hadde kjørt halve verden rundt i en 316! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Blir interessant med den Ultimate Rallye greia som kommer nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Anyhow, for to år siden kom en BMW 330 DIESEL på 4. plass i Gumball.. Antall stopp og driftssikkerhet har VELDIG mye mer å si enn toppfart. Jeg er helt enig i denne, ville selv valgt slik bil med AC Schnitzer kosetrim og litt "aerodynamisk styling" med... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil så var en av pris vinnerne i Gumball i fjor en stor isbil med en toppfart på ca. 80-90 km/t, så hk. og fart er ikke alt i Gumball. I Gumball er det viktigere med show og vise seg fram enn å komme først i mål. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Gumball handler om mye mer enn toppfart og ytelser. Også langt mer enn show og slikt. Gumball handler vel egentlig mer om å ha det gøy, og ha en opplevelse for resten av livet! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Gumball handler om mye mer enn toppfart og ytelser.Også langt mer enn show og slikt. Gumball handler vel egentlig mer om å ha det gøy, og ha en opplevelse for resten av livet! :) Nettopp derfor du IKKE kjører 316... Ellers enig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 en opplevelse for livet det der :) hehe skal si engelskmennene harry-gjør de dyre bentley'ne.. :P Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg har alltid trodd at Bentley var harry jeg... :D Gubbebil bigtime hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 http://img134.imagevenue.com/img.php?loc=loc100ℑ=12119_002.jpg bam har fått takluke i gallardoen.. :driving tøfft..helt sjef:cool: Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 haha, Bam som i han jackass-wannabe-idioten? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 haha, Bam som i han jackass-wannabe-idioten? Jepp. Team 2: (US) FWZ 1192Brandon ‘Bam’ Margera, American bamargera.com Ryan Dunn, American ryandunn.tv 2004 Lamborghini Gallardo Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 http://www.jalopnik.com/cars/celebrities/billy-idols-sunroof-bams-to-blame-121417.php slik ble luken laget..hehe ..billy idol.. for de som ikke har sett viva la bam :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 'Beany started the day off in a friends car which broke down with engine trouble, then he had to change back into the Lambo. We were running with adam in his white Lambo when the road became bumpy Adam's car took off and landed 40 feet down the road when I hit the bump i was just overtaking so when i hit the bump the car was at an angle so took off and landed thru the trees and the car came to rest at an angle in the car park of a bar Pete says: the car looks like it was parked there despite the damage, we are now having a few beers in the bar. Adam has since carried on and all is fine another Lambo has crashed 40 miles up the road, again all ok we have a ride back to Pukhet with the ferrari guys and lambo lads I have chartered a private jet to take all 7 of us to Bankok then back on the planes, I have a ferrari F430 sat on the runway in saltlake city.':respect Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 haha, Bam som i han jackass-wannabe-idioten? Og bortsett fra det er han vel også en proff skater. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg