Gå til innhold

Hvor får man dratt bilen på en Dyno-Test?

Ranger emnet

Shadow_iX

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer på følgende, jeg er intresert i å vite nøyaktig hvor mye effekt jeg har ut på bakhjula.

Hvor i landet får man testet slikt, og helst ett sted der de ikke legger på noen xtra hester osv (dårlige dyno'er).

Grunnen til dette er det er kjekt å ha "før og etter" på papir osv... :D

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tipper du har under 100 hester på hjula :) men fortsatt masse folk som sliter som faen med å ta den bilen i acc ;)

er det så nøye hva du har i effekt da? bruk penga på litt trim isteden ;)

sats på at de oppgitte 122 hestene stemmer bra...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er mest ute etter å se før og etter hk på en endring av noe motormessig har det jo mestå si at du kjører den på samme rulle begge gangene, forskjellen i hk vil nok bli riktig da..

Men hvem som er riktig av rullene rundt om kring kan man vell diskutere i evigheter om.. Men ryktene tilsier vell at flissundet hester er ikke som andre hester... (de overdriver vell litt?!?!?)

Min mening er at du bør reise til Arild på ruuds motorservice i darbu, den rulla er ikke for snill i alle fall!

Good luck =)

BMW POWER - GO FAST!

www.bmwpower.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

er jo bare å gå til statens vegvesen,men da risikerer du at du at vil at alt skal stå i forhold til hk.Og du må betale mer forsikring.

Bilen hans er vel så vidt jeg vet helt original akkurat nå (knapt innkjørt?) så tror ikke det skal være noen stor bekymring.

NAF har forøvrig rulle,r vet dog lite om hvor pålitelige de er (gjetter på at de suger no jævelig for å være ærlig... :rolleyes: )

Ruuds motorservice har vel en rulle, du kan jo også alltids spørre q_silver, han burde vite om bra ruller ;)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

Hei,

Lurer på følgende, jeg er intresert i å vite nøyaktig hvor mye effekt jeg har ut på bakhjula.

Hvor i landet får man testet slikt, og helst ett sted der de ikke legger på noen xtra hester osv (dårlige dyno'er).

Grunnen til dette er det er kjekt å ha "før og etter" på papir osv... :D

F.eks. Ruuds Motorservice, 32 75 05 11, Like utenfor Eiker.

De har etter sigende en ganske "streng" rulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider