Gå til innhold

bilforumet.net dekal?

Ranger emnet


hvilket dekal vil du ha på sideruta di?  

135 stemmer

  1. 1. hvilket dekal vil du ha på sideruta di?

    • bilforumet.net i blå og sort
      106
    • alt mulig anna jalla
      29


Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Etter nøye drøfting vil jeg si det er best og ha en farge på hele logoen.

Hvis bilforumet er svart så kan det forsvinne på eventuelle svarte biler og .net kan forsvinne på blåe biler.

 

Jeg lakker ikke bilen min på nytt bare for og ha på logoen til bilforumet.net. Grunnen til at jeg vil bruke logoen på min bil er fordi jeg vil at folk skal legge merketil at jeg er medlem her og at vi kan kjenne igjen hverandre på veien.

 

Jeg stemmer for at vi lager 1 standar som kan brukes på alle biler. Logoen skal være mulig og få tak i Hvit og Svart for det som passer deg best!

 

Men hvor har vi egentlig kommet henn i denne saken? Kommer vi noe lengre eller er dette helt glemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt jeg kan lage hva dere vil ha... Jeg kan også administrere dette, og betale en sum til bilforumet.net gutta for å få lov til å selge deres dekaler eller noe... Bare å ta kontakt hvis dere er interessert...

 

tor@phatgraphix.no

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nøye drøfting vil jeg si det er best og ha en farge på hele logoen.

Hvis bilforumet er svart så kan det forsvinne på eventuelle svarte biler og .net kan forsvinne på blåe biler.

 

Jeg lakker ikke bilen min på nytt bare for og ha på logoen til bilforumet.net. Grunnen til at jeg vil bruke logoen på min bil er fordi jeg vil at folk skal legge merketil at jeg er medlem her og at vi kan kjenne igjen hverandre på veien.

 

Jeg stemmer for at vi lager 1 standar som kan brukes på alle biler. Logoen skal være mulig og få tak i Hvit og Svart for det som passer deg best!

 

Men hvor har vi egentlig kommet henn i denne saken? Kommer vi noe lengre eller er dette helt glemt?

 

Alle må vel være enig i dette? Da sier vi det:) Jeg bestiller 2 hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tor Steinar, kan du ikke bare skjære igjennom, ta en liten prat med sjefene her inne, og legge et tilbud på bordet som folk kan velge om de vil ha eller ikke? Dette går frem med ørsmå steg...

Alternativt opprette en stengt, klistret tråd med en mal eller to som vi kan laste ned, og selv gå til nærmeste reklamebyrå for å få skrevet ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor Steinar, kan du ikke bare skjære igjennom, ta en liten prat med sjefene her inne, og legge et tilbud på bordet som folk kan velge om de vil ha eller ikke? Dette går frem med ørsmå steg...

Alternativt opprette en stengt, klistret tråd med en mal eller to som vi kan laste ned, og selv gå til nærmeste reklamebyrå for å få skrevet ut?

 

Jeg skal høre med de...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår