Gå til innhold

bilforumet.net dekal?

Ranger emnet


hvilket dekal vil du ha på sideruta di?  

135 stemmer

  1. 1. hvilket dekal vil du ha på sideruta di?

    • bilforumet.net i blå og sort
      106
    • alt mulig anna jalla
      29


Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En logo, et utkast.

Kan ikke ha masse forskjellige logoer,

et forum, et folk, en logo.

ikke for å være kjip, men tror det blir best slik.

men er ikke jeg som i bunn og grunn bestemmer.

Men som SAGT! så skal dette komme på veien til VÅREN! slik at ting er i ORDEN til neste års sessong.

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om dere allerede har funnet noen til å ta jobben , jeg kan som sagt ta på meg jobben med å lage dette for dere til en grei pris, siden jeg selv er medlem her, men har ikke hørt noe for eller imot, ant en noen som har sendt pm og vil ha ensfargede klister ...

 

Jeg kan ta dette på meg , kan oxo lage kles-trykk-folie , til di som vil ha det , som det diskuteres i en annen tråd.. så da kan jeg jo gjerne ha begge deler , så kan folk bestille alt di vil ha samlet.. :) men det er jo opp til dere....

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dj-Timoto :

Ting er i orden! har jeg SKREVET flere ganger.

Ting kommer 99% sikkert til våren da jeg endelig er ferdig i forsvaret.

Snakk med marius her på forumet, han som egentlig er sjefen.

 

OM det kommer noe nytt så postes det her, inntill da så er det ikke noe poeng å styre og stresse. OK ?

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Mens EN dekal koster ca 500 kroner å produsere, får du 100 stk for 5000,-

 

Altså må noen her bestille dette, og legge det ut. Hvis interessen er stor, burde det være et lite problem å få selge det. Lag en nettshop.

 

shop.bilforumet.net f.eks.

500??

 

Jeg får laget små sideways merker.. Ca 100 merker for 500kr.. Er ikke så dyrt som du skal ha det til.. Muligens noe dyrere siden jeg får rabatter, men 1000kr for 100 merker er ikke umulig å få til.. Tenker da på liten type, 15x2 cm..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisforholdet mitt var eksempel, jeg har ikke innhentet noe info om dette, men har kjøpt litt klistremerker før, og vet hvordan det ligger an. Tenkte dere skulle ha litt større jeg da.

Får laget 5 merker 15x90cm til ca 1000 og.. Kanskje også billigere om man godsnakker med leverandør..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår