Gå til innhold

bilforumet.net dekal?

Ranger emnet


hvilket dekal vil du ha på sideruta di?  

135 stemmer

  1. 1. hvilket dekal vil du ha på sideruta di?

    • bilforumet.net i blå og sort
      106
    • alt mulig anna jalla
      29


Anbefalte innlegg

hater å måtte skrive inn enda et innlegg for å prøve å få slutt på OT-praten her, detta blir jo bare enda mer. nå kan vi heller prøve å fokusere på å muligens skaffe en avstemning med kanskje de 5 beste logoene ? eller ha en avstemning alá "bilforumet.net i hvit\sort\chrome <vs> bilforumet.net i blå\sort (den som moderatorene har.

 

edit; ja jeg er fullt klar over at det siste jg skrev allerede ER avstemningen i denne tråden, men den har 16 svar , ergo har det vært veldig lite interesse for å bestemme seg ennå.. nå må det snart skje, ettersom ealoken nå jobber med en avtale.

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det jeg mente var ikke at alle skal ha forskjellige logoer da moj0.

 

Jeg kom med noen forslag om EN standard som kanskje kan settes på alle biler. Om ingen liker noen av de forslagene så kan jeg iallefall få prøve og laget til en mere kjedelig normal en med svart tekst: bilforumet. og blå tekst: net. Jeg ville bare vite om noen likte forslagene og få lagt inn noen ideer så vi har noe og velge mellom.

 

Og det pratet om at gamle biler må ha fancy logoer er bare teit. Like mange nye biler som kjører med fancy dekaler. Jeg skulle gjerne kjørt rundt om kring i en dyr bil, men det er rett og slett ikke alle her i verden som har penger/økonomi til dette!

 

Sorry for OT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før dere begynner med Voter og alt det der! så er det en del ting dere må tenke på! :

flere typer gir

høyere pris pga mindre bestillinger, for å få en pris, må noen bestille opp et opplag på eks antall varer, og får pris deretter.

 

det blir nok bare bokstaver som settes på frontruten. men IGNGEN TING er bestemt enda!

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen som har forstått det. Neste VACN treff skal jeg gi deg en kos!

vacn merket vårt er perfect. Det skal jo ikke være som en reklame på bilen:P

 

ja, syns den vw-audi club norwegen greia er fet størrelsemessig. skiller seg liksom ikke veeeldig ut, og det er bra. hatt en sånn i siderutene bak hadde vært glimrende:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår