Prebendju Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 felga blir sorte... hehe dere som kjenner meg vet vel at det går fort i bakkene men tregt på langsletta :D hehe ting tar tid hos meg gitt.. ikke spes flink til og mekke. men får da ting gjort etter hvert.:D:D:D Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 da begrenser det seg. m'm syns det er kult med gassere selv jeg. men det er mere økonomisk med turbo. eller så sier vi vel DOBBELGASSER-TURBO :phatyo verdens minst økonomiske løsning Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 oppdatering: fronten er rettet fort kjapt og billig.. sorte lister er montert foran. driver og fikser opp en gammal 1031bakaksel. fant også utat den sveisa aksel som sitter på var en 1031. og den har tålt MYE!!!!!!!!! :D bakaksel demontering svettiga gjengen hehe detta blir bra Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 nåe var bilen din blitt tøff. hjalp med felger. blir bra å slippa sveisa aksel thenker jeg. hvor mye ga du for de felga egentlig?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 hehe blir bra det... ga alt for mye hehe. 7lapper. er irr under klarlakken på de polerte kanten så de er ikke alt for pene. men det er jo en smal sak.. Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 hehe fant ut no artig i dag. det hadde hvert 16 eiere på bilen siden1999, hadde gått på gjøvik, kløfta osv. og en hel haug andre steder. hehe en virkelig bereis bil jeg har :D Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 hehe fant ut no artig i dag. det hadde hvert 16 eiere på bilen siden1999, hadde gått på gjøvik, kappeland osv. og en hel haug andre steder. hehe en virkelig bereis bil jeg har :D det må jeg sjekke på bilen min også. hvor gjorde du det?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 nye bilder.. har senka 240in litt mer bak. skal ta mer foran også, når jeg får tid.. lav nok? og det subber ingen ting :D Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hva gjorde du? kappet? hvor mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 liker den fargen du har der, pen bil Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 er nok kappet fjærer ja. er 5,5 runde bak. foran ikke sikker, da det må kappes mer der.. ja fargen er pen. min lille edelsten... Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Du skulle ikke senka litt mere a? sånn som svensken her har gjort med 242n sin... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 joa kan jo prøve.. er jo bare og kappe og se det. hehe skaff meg 4 nye fjører så kan vi prøve... Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hehe, kan se ut som det er luft med i bildet på den der 242en da :D Fet 240 du har Prebendju! Og må hive meg med DaButcher på at den der grønnfargen er peeeeeeeeeen, har sett på en 76 modell 244 med den fargen som jeg kan få for vrakpant.. Nye dører trengs :P Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 og jeg som trodde at man brukte jekkestropper for å (prøve) senke med... :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg