Gå til innhold

Right On i Trondheim 1 mai...

Ranger emnet


lermax

Anbefalte innlegg

RIGHT ON BIL & MC MØNSTRING

 

1. MAI – LEANGEN, TRONDHEIM

Mønstringen åpner klokka 11.00.

Premieutdeling 15.30. Right On Bil & MC Mønstringen er åpne for alle typer kjøretøy, bil og mc, gammelt og nytt fra alle verdenshjørner, originalt eller ombygd, gatebiler, sportsbiler, usa-biler, off road, hot rods, veteran, klassikere, choppers, cruisers. Ta med deg den sykkel eller bil du er glad i. Kom og bli med eller kom og se!

 

 

Dette er et treffe etter min smak. Alle er velkommen!! Samme holdning som jeg prøver og formidle gjennom Bildilla Magasin på nett. :) Ta dere en tur og støtt opp om kampen om fritt bilvalg. Man skal ikke velge bil etter hva alle andre mener. Man velger bil etter sitt hjerte!! :)

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris og greier for noe slikt da? er det mulighet for at f.ex honda klubben kan sette opp på eget område? :)

 

Jeg tør ikke svare deg på dette, men gå innom www.righton.no så skulle du nok finne noe kontakt info.

 

Du kan også finne bilder og info fra 2004 treffet i det rikholdige arkivet på Bildilla Magasin her: http://www.bildilla.com/RightOn04.html

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig - slappe greier. Hadde håpet på litt mere japser og europeere, ikke bare 50-åringer med gammel amcar, skinnvest og tresko. Misforstå meg rett, jeg synes klassiske amerikanere er glimrende, men det blir bare så ensformig...

 

Bra bilder forresten! (selv om du misset min bil... ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at det ble slik en "overflod" av Amcars, har sikkert noe med at det var få andre som møtte opp også da?!:well

 

Jeg er helt klart for et mangfold i bilmiljøet, og hadde ikke hatt noe imot at det hadde kommet mange flere stylede Japser, og Euro biler... :)

 

Jeg vet at det har vært diskutert og slippe inn Euro og Japsebiler på ACCT ( Amcar Tr.h.`s vårmøsnstring på City Syd også. Jeg får vel provosere litt da!! Og ta med meg prosjektbilen, og se om jeg kommer inn:cool: En Soarer 2,5 TT blir vel ikke helt rett slik de har gjort det til nå, men med en haug med tidligere Amcars og en del god vilje, så kanskje!? :)

 

Hell Cruisers har jo pleid og slippe inn mange typer biler, og det har i allefall falt i god jord hos meg. :)

 

Det blir nytt Bildilla Treff på Melhus til høsten også. Og da håper vi og forbedre treffet mange hakk!! Og da er alle typer biler velkommene, også Amcars ( som det kom ALT FOR FÅ AV på Spring Meet !!! ) :(

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lremax : MAKAN PÅ MOBBING! den taksenka nova'en er min.. og som du skrev i første post: "Dette er et treffe etter min smak. Alle er velkommen!! Samme holdning som jeg prøver og formidle gjennom Bildilla Magasin på nett. Ta dere en tur og støtt opp om kampen om fritt bilvalg. Man skal ikke velge bil etter hva alle andre mener. Man velger bil etter sitt hjerte!!"

En taksenket Nova? Er vel noe heller sært her på berget, om det blir smak og behag. Jeg er kanskje av den oppfatning at det ble vel dramatisk, men… <-- frekkhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lremax : MAKAN PÅ MOBBING! den taksenka nova'en er min.. og som du skrev i første post: "Dette er et treffe etter min smak. Alle er velkommen!! Samme holdning som jeg prøver og formidle gjennom Bildilla Magasin på nett. Ta dere en tur og støtt opp om kampen om fritt bilvalg. Man skal ikke velge bil etter hva alle andre mener. Man velger bil etter sitt hjerte!!"

En taksenket Nova? Er vel noe heller sært her på berget, om det blir smak og behag. Jeg er kanskje av den oppfatning at det ble vel dramatisk, men… <-- frekkhet..

 

Jeg refererte helt klart til at dette var min smak, og ingen andres meninger. Og jeg ser ikke bort fra at mange andre kan synes den er dritt tøff! :)

Det er vel derfor at jeg fremhever at folk må ha sine egene meninger. :)

Og min mening er at taksenkingen ble litt for mye av det gode. Jeg ville valgt og ikke senke fult så mye, men ideen var god den!! :)

Og selv jeg må få ha mine meninger!

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår