Omegamannen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 takk takk.. hyggelig å høre:-) jeg betalte 16250 for lakkeringen.. arbeidet ble gjort på ei uke.. nå er det bare vingen igjen så har jeg det.. å ja... jeg er jente....:hello: blah Du trenger ikke noen vinge på denne!:)Og du må ikke bli redd hvis jeg prøver og sjekke deg opp hehe;)En dame med en så strøken 200sx Er jo vanskligt og la gi slipp på;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Du er som vanlig i godt humør :) Trøsteklem fra meg http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=116411 Her har eg eit bra eksempel på det! Men no skal eg helda kjeft om det, so tråden ikkje sklir ut. ;) Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 satan, frekk biL! :) liker ikke s13, men den var grom! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=116411 Her har eg eit bra eksempel på det! Men no skal eg helda kjeft om det, so tråden ikkje sklir ut. ;) Hahaha det er jo typisk bilforumet.net oppførsel hos gutta når ei jente kommer inn i bildet :p Men jeg har dame og hu er jeg tr00 mot :) Men nå holder jeg kjeft om dette jeg og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 kodenm: grom japsebil;) lure på en ting. hva det bare lakkeringa i den prisen der? eller med nedpussing og klargjering og? Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Nice May!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Så den på hamresanden, og må si at det var strøken.. En av det bedre S13 jeg har sett!! Knall farge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Den var steike rå! Jeg likte den uten vinge jeg, men hvilken planlegger du å sette på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Gleder meg til å se bilen på evt. treff til sommeren May!:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 nå er det bare vingen igjen så har jeg det.. Vinge? Nei--nei.. Alt for fet uten :thumb Ble jo skikkelig bra i Midnight Purple! happyhappy Hva annet er det gjordt med den? Understell, motor etc? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Får vi se bilder av sjåføren også? ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Kremt, BILforum;) Men om eieren sitter i bilen på et bilde, så kan det vel ikke gjøre no:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 bilen er deilig.. men få på noen hissigere felger... type volk racing, rota, racinghart og denslags.. jeg synes du bør ha noen store felger med polert kant, f. eks noe slikt: http://www.e-chromewheels.com/cgi-bin/shopper.cgi?PREADD=ACTION&key=Racinghart112 og vær grei og ikke sleng på noen gigantisk aluvinge.. det ødelegger linjene synes nå jeg. Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 dessuten må du stikke til biltrangsynet og spørre om å få høye smale skilt bak.. gåkke an å ha det slengende i hattehylla vettu.. det gir dårlig inntrykk, Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 takk for hyggelig tilbakemelding:-) noen som har peiling på vinge som kunne passet til bilen?? Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg