thklinge Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Hey! Noen som vet et norsk utsalg for enheter som gjør at blinklysene blinker tre ganger når du bare vipper blinklysbryteren litt til hver side? Har funnet noen til rundt 50 euro, men sku helst handla i Norge. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 dæven det hadde jo vært kjekkt! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 dette kalles comfortblink .. er noe skikkelig dritt synes jeg... :) du kan jo lage selv da? bruke noen kondensatorer o.l? om du er litt elektrokyndig Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Joda, lett å få den til å holde blinklyset stående på, men da blinker den også etter at blinklyset har vært på, på vanlig måte. Dessuten bør det være mulig å stoppe tre-blinkingen med å blinke mot venstre. Skal det være litt avansert blir det fort mye å koble. Og komponenter er forholdsvis dyre å kjøpe enkeltvis kontra bulk. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Var reklame for slikt i nyeste gatebil bladet! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Orker du å sjekke hvem som solgte? Evt URL / navn / tlfnr? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Har desverre ikke bladet foran meg nå så det kan jeg ikke gjøre før imorgen ettermiddag. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Var reklame for det samme i Autofil som kom idag. http://www.in-pro.de var vel adressen. Sto det kostet rundt 500 kroner. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Jeg har slikt i rekorden min. hehe. Er deilig... Blink, blink, noen ganger så slutt. hehe... Det er laget av Handicare moss, Sitter ei svær plate med rele, konensatore, osv under dashbordet mitt. Er kobla på håndgassen min. (liten crome vippebryter fra 80 tallet... wihhii) Cruser rundt med beina ut gjennomvinduet om jeg vil jeg... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg