Gå til innhold

Streetmeet natt til 1 mai i Porsgrunn ved Biltema tomta!!

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Koblet plutselig bilde av bilen å eieren som er en person jeg har vist hvem er i mange år.....så nå vet jeg hvem Fit Freak er......:spider

 

 

 

Puuh!! Nå er det vel snart ikke flere prikker, utropstegn o.l. igjen på tastaturet ditt BL!

 

:thumb Har ikke slitt de ut enda......

 

 

Hva med oss som begynte å "herje" tilbake i 1980, kan vi få lov til å uttale oss? Uten at lefse-deigen din blir sur? Vi som ble stoppet av Politiet før dere var sperm i pappas pung.

 

Tja...ikke noe sur deig her....

Utal deg så mye du ønsker....noe du som VOKSEN har gjort bra hittil....!:thumb

 

Hm....regne.... 1973...du ble stoppa før det?

etter det jeg vet så er du....fitfreak 40+-

så da....blei du stoppa på tråsykkelen?

 

Ikke skryt på deg at det er pga. deg og dine at natt til 1. mai har vært bra innimellom. Det blir litt for dumt, ikke sant?

 

Nå....hvem dro igang med lapper og jungel å flyttet folket til Gummin,etter at politiet /biltilsynet gjorde det umulig å ha samlingen i Tønsberg?

DU?

Hvem gjorde det samme når vi var på enden av Vallemyrene ene året etter at polti hadde satt stopper for Gummin.?

DU?

Hvem fikk opplyst om at vi hadde samlingen på Moheim i 2 år?

DU?

Hvem Samlet masse folk på Fokserød?

DU?

Hvem gjorde ett skikkelig rykk for å gjøre det kjent det som skjedde på Biltema i fjor?

DU?

 

Om Samlingene/crusingene har vært bra eller ikke?

Det har jo folk sine egne oppfatninger om.....Men hva jeg har hørt så...

har folk syntes det har vært trivelig?

 

Å folk har jo kommet år etter år, flere og flere....Helt til Biltema i fjor.....da det eksploderte med mennesker....da var mange som hadde gjort en jobbmed å få det godt kjent...

 

PÅ fokserød, så ble det kluss for da krasjet det i overgangen mellom Crusing og det mange i dag kaller Streetmeet...

Men mange folk....vi guttene hadde det trivelig...

 

Jeg har aleine ikke opplyst ALLE folk om har kommet på samlingene, men jeg og 2-3 fra Tønsberg har de fleste gangene Laget noen enkle lapper å begynt å spre rundt, så har ALLE som har vært interssert sagt ting videre og videre....Så når kvelden har kommet, vet jo ALLE om HVOR de kan finne folket.....

 

 

 

Nei nå får dere gi dere unger, slutt å krangle å still opp når noen andre får det til. Det er ikke mange som har fått til å ha Politiet "på laget". Så det skal gutta på Kjørbekk ha! De fikk til det "lefsebakern" og dere andre aldri klarte.

Eller turde for den saken skyld... :-)

 

Jo, jeg ber ALLE om å møte på Kjørbekk..... Ikke noe problem med det...

 

VI hadde aldri noen tanker om å få til noe sammen med Polti, så om vi hadde klart det, det vet vi ikke noen ting om!

 

Er det feil å ha plastikkfangere, 20" hjul og vinger? Og annen skit!!?

Nei det er nå ihvertfall bedre med pen plastikk og 20" enn en "ødelagt" super uggly Dually!! Snakker om "psykedelisk" lakk, my ASS...

 

Det med plastikk20 toms hjul og idiot monterte aluvinger er en personlig mening.....

 

Bilen ble lakket for å få reaksjoner....hjemme på gården, nede i møkkakjellern av meg selv....

Å for det har jeg fått....Ekstremt mye positivt tilbakemeldinger på....

 

Å noen sure oppstøt fra noen få....

 

Der er jo du .....-ART den som har sutra mest....for det her var jo ikke noe du hadde funnet på, eller kunne påberope deg......!

 

Å skal vi minne deg på at du har hatt splatt mala Nissan Pick-ups?

Men det var jo noe du hadde funnet på....så det var sikkert flott....

Noen som har bilder?

 

 

 

 

oser jo av dårlig taper på denne tråden... :-)

 

 

Taper.... ?

Nei.....:thumb

Men man lærer ett og annet etterhvert om hva mennesker står for.....:thumb

 

men.....-Art har vist seg fra sin VOKSNE side......

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koblet plutselig bilde av bilen å eieren som er en person jeg har vist hvem er i mange år.....så nå vet jeg hvem Fit Freak er......:spider

 

 

 

 

 

:thumb Har ikke slitt de ut enda......

 

 

 

 

Tja...ikke noe sur deig her....

Utal deg så mye du ønsker....noe du som VOKSEN har gjort bra hittil....!:thumb

 

Hm....regne.... 1973...du ble stoppa før det?

etter det jeg vet så er du....fitfreak 40+-

så da....blei du stoppa på tråsykkelen?

 

 

 

Nå....hvem dro igang med lapper og jungel å flyttet folket til Gummin,etter at politiet /biltilsynet gjorde det umulig å ha samlingen i Tønsberg?

DU?

Hvem gjorde det samme når vi var på enden av Vallemyrene ene året etter at polti hadde satt stopper for Gummin.?

DU?

Hvem fikk opplyst om at vi hadde samlingen på Moheim i 2 år?

DU?

Hvem Samlet masse folk på Fokserød?

DU?

Hvem gjorde ett skikkelig rykk for å gjøre det kjent det som skjedde på Biltema i fjor?

DU?

 

Om Samlingene/crusingene har vært bra eller ikke?

Det har jo folk sine egne oppfatninger om.....Men hva jeg har hørt så...

har folk syntes det har vært trivelig?

 

Å folk har jo kommet år etter år, flere og flere....Helt til Biltema i fjor.....da det eksploderte med mennesker....da var mange som hadde gjort en jobbmed å få det godt kjent...

 

PÅ fokserød, så ble det kluss for da krasjet det i overgangen mellom Crusing og det mange i dag kaller Streetmeet...

Men mange folk....vi guttene hadde det trivelig...

 

Jeg har aleine ikke opplyst ALLE folk om har kommet på samlingene, men jeg og 2-3 fra Tønsberg har de fleste gangene Laget noen enkle lapper å begynt å spre rundt, så har ALLE som har vært interssert sagt ting videre og videre....Så når kvelden har kommet, vet jo ALLE om HVOR de kan finne folket.....

 

 

 

 

 

Jo, jeg ber ALLE om å møte på Kjørbekk..... Ikke noe problem med det...

 

VI hadde aldri noen tanker om å få til noe sammen med Polti, så om vi hadde klart det, det vet vi ikke noen ting om!

 

 

 

Det med plastikk20 toms hjul og idiot monterte aluvinger er en personlig mening.....

 

Bilen ble lakket for å få reaksjoner....hjemme på gården, nede i møkkakjellern av meg selv....

Å for det har jeg fått....Ekstremt mye positivt tilbakemeldinger på....

 

Å noen sure oppstøt fra noen få....

 

Der er jo du .....-ART den som har sutra mest....for det her var jo ikke noe du hadde funnet på, eller kunne påberope deg......!

 

Å skal vi minne deg på at du har hatt splatt mala Nissan Pick-ups?

Men det var jo noe du hadde funnet på....så det var sikkert flott....

Noen som har bilder?

 

 

 

 

 

 

 

Taper.... ?

Nei.....:thumb

Men man lærer ett og annet etterhvert om hva mennesker står for.....:thumb

 

men.....-Art har vist seg fra sin VOKSNE side......

 

Jeg spør igjen!!!!!

Er det FRED nå Bead Lock???

 

Aladdin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du jo spørre han "kompisen" din om......

FitFreak ville jo "sprite" opp diskusjonen som han skrev til meg.....

 

Jeg gidder ikke mer, men ikke lett når de VOKSNE ikke forstår....

 

Den diskusjoner får dere ta!!!! Jeg spør mellom oss, ingen andre.........

 

Aladdin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gampeskævven så mye skit denne tråden består av.

 

Til alladin:

Jeg så at det begynner kl 18 og varer til kl 2 på natta.

Men NÅR er BØRNINGA? Hele tiden?

Ettersom vi har gode to timer å kjøre er vi litt avhengig av å vite når vi bør møte opp. OG vi vil åltså få med oss børninga, cruisingen er uviktig...

Og går det an å få parkert GRATIS?

 

PS: grunnen til at jeg spør er at vi ikke har sjans til å være der kl. 18,

så derfor må dere sørge for at det blir burning seinere på kvelden også, dvs at ikke alt sammen skjer fra kl 18-20 og så kommer vi etter å ha kjørt to timer litt etterpå... det er viktig at det er mye burning litt seinere og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår