Gå til innhold

Streetmeet natt til 1 mai i Porsgrunn ved Biltema tomta!!

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For å dra deg litt i ørene å ta denne diskusjonen offentlig!

 

Så har faktisk jeg og Erik vært de som har dratt igang ALLE ja....ALLE Natt1mai Crusingene som har vært i Porsgrunn.....

Å fokserød, Tønsberg ++

 

 

Husker jeg rett så var det 4-600 biler når vi hadde det på Moheim!

Å det var faktisk det vi fikset i fjor til DERES Biltematreff.....

Å det vet DU!

 

Å du Trodde i fjor at folk skulle bare finne siden din.....

 

Du så ut som en kjøpeloff når vi andre pratet om Bilforumet....

Den annonseringen der var det jeg som fikset....og STOOOOR ringerunde ++++

Henrik og G40 var det SSperf som fikset....++++

 

Påpeker bare litt fakta her.....

 

WORD!!

 

Fokserød ble jo en hit i 2004. Politiet kom og passet på, noe enkelte ikke likte. Ellers hadde de fleste det trivelig. Noen fartet litt frem og tilbake, til ett annet "ukjent" og trygt sted, og fikk "utfoldet" seg der.

m'm

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt... eneste jungeltelegrafen har kommet med til meg er at det er ett treff den kvelden på en tomt/parkering i nærheten av biltema...

 

spesiefiser eksakt hvor det treffet er og når sånn at tråden kan bli litt ryddig her ;)

Vet ikke om du er potensiell deltager i våre øyne...? Hvis du er det, så vil du sikkert få beskjed. Av erfaring så går vi ikke ut med hvor det slures og races til gud og hvermann. I 2004 ble jeg kontaktet av diverse aviser, grunneiere med potensielle slure plasser og politiet, før 1 mai fordi nettopp folk som ikke skulle vite hadde fått greie på! Og det gidder jeg ikke igjen...

Hva har du av bil da? Erfaring?

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se... kanskje jeg skal drikke øl og dra ned på Tema'n isteden... Alle andre var jo fulle der ifjor så! ;)

Hadde jo vært kult om han med Manta'n om gadd slure litt der i år oxo... han som knapt visste at et var 8 høl i motoren sin! Holdt på å kjøre ned et par pers og spruta småstein på alt som var av biler! Det kaller jeg arrangement. Hvorfor ble ikke han stoppet og kastrert? Folk betalte jo faktisk penger for at ting skulle være i orden der... Selv sa jeg til vakta at jeg var med å arrangerte opplegget, så jeg gikk jo gratis inn med to biler fulle av folk! ;)

Jeg kan påpeke atter an gang at jeg syntes det er flott at noen tar litt initiativ, og får til sånne ting som dette. Men jeg vil oxo informere folk om at det oxo skjer andre ting som kanskje er litt mere actionfyldt denne natta. De som skjønte litt hvem de skulle følge etter osv. i 2004 fikk en artig kveld de, med vil sluring osv. I fjord dro vi med oss alle potensielle ned til Tema'n, og i år skjer det noe... Og vi vil ikke ha med oss "vanlige" biler, de skal helst ikke vite om hvor dette skjer! Det skjønner dere sikkert... Ønsker kun seriøse folk med litt erfaring, annet kan være farlig...

Vi får se hva som skjer, kanskje det blir sofa'n pga regn, eller en pils på Tema'n eller villt kjør på gata denne natta... ;)

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å dra deg litt i ørene å ta denne diskusjonen offentlig!

 

Så har faktisk jeg og Erik vært de som har dratt igang ALLE ja....ALLE Natt1mai Crusingene som har vært i Porsgrunn.....

Å fokserød, Tønsberg ++

 

 

Husker jeg rett så var det 4-600 biler når vi hadde det på Moheim!

Å det var faktisk det vi fikset i fjor til DERES Biltematreff.....

Å det vet DU!

 

Å du Trodde i fjor at folk skulle bare finne siden din.....

 

Du så ut som en kjøpeloff når vi andre pratet om Bilforumet....

Den annonseringen der var det jeg som fikset....og STOOOOR ringerunde ++++

Henrik og G40 var det SSperf som fikset....++++

 

Påpeker bare litt fakta her.....

 

Fakta altså????

 

Hvert eneste år er det jungeltelegrafen som har trillet fra telefon til telefon..........det vet DU oxo!!!!!!

Du var blant en av de som klaget på at nå var du lei av at "vi" alltid ble jaget avgårde hele tiden, og hver eneste 1.mai. Dette husker du vel????

 

Så tok JEG kontakt med politiet, hadde en okei plan som de likte og vips så var det plutelig greit at vi kunne børne å ha det gøy denne kvelden!!! JEG er vel førstemann som noen gang har fått til dette, til all glede for oss bilinterresserte.

 

Men jeg har ikke lyst til å krangle om dette, jeg vil bare at hver enkelt person som liker bil, cruising og bilprat skal KOSE seg denne kvelden/natta!!!

For meg så virker det som om "DIN" klubb prøver å si mye negativt om dette treffet vi skal ha, er dette nødvendig???

 

Men det hadde vært veldig allright om dere tok dere en tur hit da:) Og pratet bil og slikt, portene er hvertfall åpne for dere!!!!

 

Lykke til hvertfall:)

 

Aladdin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakta altså????

.....

Så tok JEG kontakt med politiet, hadde en okei plan som de likte og vips så var det plutelig greit at vi kunne børne å ha det gøy denne kvelden!!! JEG er vel førstemann som noen gang har fått til dette, til all glede for oss bilinterresserte.

.....

Aladdin

 

Joda det skal du seff ha for.

m'm

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du er potensiell deltager i våre øyne...? Hvis du er det, så vil du sikkert få beskjed. Av erfaring så går vi ikke ut med hvor det slures og races til gud og hvermann. I 2004 ble jeg kontaktet av diverse aviser, grunneiere med potensielle slure plasser og politiet, før 1 mai fordi nettopp folk som ikke skulle vite hadde fått greie på! Og det gidder jeg ikke igjen...

Hva har du av bil da? Erfaring?

 

herregud for ett opplegg...

 

kort om meg så er jeg en fyr som stiller på alt av treff... er treffansvarlig i club honda f.eks... har stilt sterkt i bilmiljøet siste åra med endel bmw, nå honda... rart da at jeg faktisk ikke er kontakta angående dette intim treffet deres... eller like greit... virker mere som en klikk som samles...

 

virker veldig som om dere er redde for nye impulser og alt som ikke heter amcar... correct me if wrong... bilen jeg har er en som er kåra til verdens beste fwd!!

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.......veldig rart synes jeg også!!!! Ialle år har disse folka klaget på at politiet har "jaget" de hele kvelden, og at de kunne ønske at de kunne få ett sted som politiet godtar denne børningen.............

Og hva skjer, joda de lager sitt eget lille hemmelige treff, som ingen må få vite om..................må le av de jeg.....haha.........

 

Men mega bra om du fikser noe mere info om dette på kjørbekk!!! All info ligger på nettsiden min hvertfall, kommer du?

 

aladdin

 

dette på kjørbekk jeg har hørt om er nok det som du holder på å stelle istad ;) se etter gul integra så har du meg ;) jeg stiller...

 

ikke så lysten på intim party i vestfold skogene med sære mannfolk...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en tåpelig måte å forkludre en tråd som i utgangspunktet legges ut for å fortelle folk om et lovlig arrangement for en gangs skyld.. Har egentlig aldri fått med meg når det ble konkurranse om å ha det feteste treffet natt til 1.mai.

 

men men.. om det er "illegal racing" og burning som gjelder på dette "hemmelige" follow-treffet, så lukter det litt for mye øl, 240 og amcar til at jeg orker... tar nok heller turen ned på biltema.

 

Hva alle andre gjør får være dems sak, så håper vi kan prøve å gi oss med drittslenging og sutring om hvem som har dratt igang hva.

 

Håper alle her inne får det moro natt til 1. mai uavhengig av hvor de drar.m'm

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh gutter spes Aladdin og Bead-Lock hva med og legge ned stritsøksa og dra i en rettning??????

 

Å til dere BEGGE navngiving i full offentlighet (les her inne) er ikke spes pent uten at det er ok for alle parter, JEG setter hvertfall ikke pris på det.

 

Hva med litt gjensidig respenkt? Bead-lock mfl dro i gang noe som han mfl har holdt liv i lenge Aladdin tok tak og fiksa lovelig arr av det hele noen jeg synes er meget respektfult.

 

Det jeg tror Bead er irritert på er at Aladding gjorde det lovlig og fikk æren noen han alderig fikk.

 

Så gutter med litt gjensidig respekt kommer man MYE lengre.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh gutter spes Aladdin og Bead-Lock hva med og legge ned stritsøksa og dra i en rettning??????

 

Å til dere BEGGE navngiving i full offentlighet (les her inne) er ikke spes pent uten at det er ok for alle parter, JEG setter hvertfall ikke pris på det.

 

Hva med litt gjensidig respenkt? Bead-lock mfl dro i gang noe som han mfl har holdt liv i lenge Aladdin tok tak og fiksa lovelig arr av det hele noen jeg synes er meget respektfult.

 

Det jeg tror Bead er irritert på er at Aladding gjorde det lovlig og fikk æren noen han alderig fikk.

 

Så gutter med litt gjensidig respekt kommer man MYE lengre.

 

Era

 

Til ERA!!!

Helt enig i dette du sier her altså, det blir jo for dumt!

Noe jeg har prøvd å si på flere av meldingene her..........jeg prøver bare å få til ett sinnsykt bra opplegg på 1.mai feiringen!!!:)

Jeg er IKKE ute etter å ødelegge noe av deres opplegg eller ta noe av æren for det som har fåregått de forrige åra!

 

Hadde håpet dere kunne kommet hit til Kjørbekk..........

 

Ellers dA ERA? Noe nytt?

 

Aladdin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en tåpelig måte å forkludre en tråd som i utgangspunktet legges ut for å fortelle folk om et lovlig arrangement for en gangs skyld.. Har egentlig aldri fått med meg når det ble konkurranse om å ha det feteste treffet natt til 1.mai.

 

men men.. om det er "illegal racing" og burning som gjelder på dette "hemmelige" follow-treffet, så lukter det litt for mye øl, 240 og amcar til at jeg orker... tar nok heller turen ned på biltema.

 

Hva alle andre gjør får være dems sak, så håper vi kan prøve å gi oss med drittslenging og sutring om hvem som har dratt igang hva.

 

Håper alle her inne får det moro natt til 1. mai uavhengig av hvor de drar.m'm

 

Håper du kommer hit til Kjørbekk da!!!!(midt mellom porsgrunn og skien):)

Blir moro vøttø:)

 

Aladdin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette på kjørbekk jeg har hørt om er nok det som du holder på å stelle istad ;) se etter gul integra så har du meg ;) jeg stiller...

 

ikke så lysten på intim party i vestfold skogene med sære mannfolk...

 

VELDIG bra:)

Bare og spørre etter Aladdin så treffes vi vøttø, jeg skal se etter den gule bilen din!!! (rå bil forressten)

 

Aladdin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår