VW-HS Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 er nok litt fargeforskjell ja, men ikke så mye som det ser ut som på bildet, er vel det som er hovedgrunnen til at jeg har tenkt å hellakkere, måtte lakke opp bakdelen med en gang jeg fikk den, bakluka var ganske opprusta og så var det litt lakkrust på baksjermene, og blakk som jeg var, søkte jeg hjelp på det billigeste stedet jeg visste om... og slik gjikk det:p viser egentlig ikke så godt da, men er irriterende å vite om det:p men fikk ordna hele greia for 4000 da, og da var det omtrent ikke bakluke igjenn bak skiltet... men lakker nok ikke mer bil der nei:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Forferdelig irriterende at mange lakkverksteder sier "er jo ikke så farlig med en såpass gammel bil..." Jo tenk, det er det! Selv fikk jeg kofferten og ene skjermen fulle i lakkstøv når jeg fikk lakka opp igjen etter å ha blitt påkjørt i fjor... Sabla mye ekstraarbeid det ble! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 ja, faren min lakka oppigjenn ene sida på bilen med samme fyren, ble helt strøkent det, ikke anntydning til fargeforsjell... men det var da en bil av litt nyere dato ja Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 blir jo selvfølgelig litt forskjell på 11år gammel lakk og ny:) btw, bilen ser veldig bra ut! bare å pøse på med bilder,mobilbilder funker det og ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 takk for det:) fått nye dekk til 16" felgene mine nå, så da får jeg vel de på i neste uke og da slipper jeg å kjøre med de 14" felgene mer, litt flau over å kjøre med det alstså..:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Rullet på 14" lenge, jeg :) Var litt ok å få på 17" da, skal innrømme det... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 hehe, ja, men når bilen er senka ser det litt rart ut med bare noen små 14":p får finne ut hva de forskjellige stedene tar for å legge om å balansere, onkelen min hadde gjort det gratis, men han er på ferie, så gidder ikke vente:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Er ikke så mye det... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 da var felgene på:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 litt dårligere enn vanelig mobilbildene pga regn:p ser i alle fall hva som er neste prosjekt nå når jeg fikk så opne felger:p ikke pent med rustne trommler da nei.. her skal det pussing å svart varmebestandg lakk til!! noen som har tips om fremgangsmåte? noen lakk som tåler litt rust under og samtidig varme? eller må de pussest helt rent? da hadde det hvert like greit å demontere å sandblåse og så kan jeg skifte bremsebånd samtidig. Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Blei pent :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 har begynt å leike meg litt med noen dørsider jeg hadde liggende, kan ikke låve noe resultat siden jeg aldri har prøvd noe lignende før, men en gang må vere den første:) Festet først "grillringen" til høytalerne i ønsket stilling med avstyandsstykker type ca ispinne:p : så når dette har stivna, får jeg prøve å støype glasfiber utapå dette:) og då tenker jeg det blir en del sparkling og pussing.. holder også på å trekke det "stoff-området" på dørsida med lys grå skay (som jeg skal gjøre med dette også) men det var vanskeligt å få strøkent, måtte sparkel hele greia for å fo så fin overflate at det ikke viser "pappfiber" igjennom skayen, så er litt pussing der med ja:) Da blir vel dørsidene våre ganske like da! jeg har akkurat trekt alle dørsidene i lysegrå skay av samme farge som stolpene hvor beltene kommer ut. har også laget uthevet vento logo i dørsidene. har også bygd om og trekt midtkonsoll med 7" pc tuch skjerm. Jeg fant ut at det letteste var å la stoffet sitte på og bare lime skyen rett oppå. Når jeg dro av trekket fulgte skumgummien til armlene med å det var MYE jobb å pusse den til etterpå. Hva slags lim bruker du? jeg brukte hagmans kontaktlim 2 l. og 12-15 pensler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 stoffet på de dørsidene jeg bruker var så innrøykt at det var ikke ønskelig å ha det under der:p jeg la stålplast på hele greia for å få pusse det glatt og fint. Jeg bruker Granville Spraylim, funker greit, enkelt å bruke og tenger ikke bruke alle de penslene:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Har komt fram til det at siden bilen står stille svært store deler av uka, trenger jeg den ikke lenger, så om noen er interessert, er den til salgs, PM om interesse og eventuelle spørsmål Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Da fikk jeg en kjedelig telefon fra dama som sa hun hadde kresja bilen min.. Var ikke så mye, lykter, grill og panser, var hun som kjørte inni en annen bil som bråstoppa på forkjørsvei for å slippe en annen bil inn, men likevel blir det jo hennes feil, så tror ikke det er noe poeng å blande inn forsikringsselskapet siden bilen forran ikke ble skada. Men da må jo jeg prøve å få ordna dette billig!! Da lurer jeg på å bygge om til golf-front, siden jeg synest det kler vento vel så bra som golf, og det er mye lettere og få tak i deler. Da er jo det det som jeg har sett diskutert mange ganger men ikke fått noe endelig svar på, er sjermene like? Og ellers er det bare å flytte over lykter grill og panser, ikke noe mer dill? Og om noen vil hjelpe en stakar og har enten deler til golf-front eller vento-front liggende og vil selge billig, så er det bare å ta kontakt Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg