VW-HS Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Her er en tråd om ventoen min, kjøpte en vento 95 modell i fjord høst, ikke så veldi mye har blitt jort siden da, men her er det jeg har gjort: -sveist rust på bakluka, lakka hele bakdelen (baksjermer, fanger og luke) -40mm senkefjører -17" felger med 215 40 r17 dekk -begynt å skifte interiøret fra blått til svart, (seter og dash gjennstår, er interessert i sorte fine stoffseter, spiller ingen rolle fra hvilken bil) -sett inn pioneer cd/mp3 spiller og infinity kappa perfect frontsett -montert linsespredere planer for sommeren: -nye sideblinklys og baklykter -ny potte -ta det som er av rust (bare litt bak hver framhjul) -nye skilt -bremseskiver rundt hele (noen som vet hvor jeg kan få tak i bremse-kit med skiver og 4x100 boltsirkel bak? planer for fremmtiden (håper på neste vår): -justerbart senkesett -16x9" felger (borbet t, brock b1 eller keskin kt-3) -valsing selvfølgelig -cleening av dører framfanger, bakfanger og bakluke -lakkert vr6-leppe -helt cleene sideskjørt (kun for å dekke over lakkert tectyl) -hel-lakkering i samme farge kom gjerne med komentarer og forslag:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 veldig pen bil du har der:) Hvilken innpress har du på felgene dine? Subber det noe? Skal kjøpe samme størrelse selv og har også senka 40, så lurer litt! Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 er et 35 subber ikke i de hele tatt, skal selge mine for 5000 visst du er interessert Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 ingen som vil komme med komentarer da? hadde hvert så koselig... :p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 pen bil å gjenomfører du planene blir den veldig rå. var pent me hel lakkert bakfanger fått gjrot sånn rundt om så hadde det blitt nice. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 pen bil å gjenomfører du planene blir den veldig rå.var pent me hel lakkert bakfanger fått gjrot sånn rundt om så hadde det blitt nice. vemund takk for det:) men jeg gidder ikke bruke penger på å lakke listene når de mest sannsyneli skal bort til vintern/våren likevel, dette skal ble cleen hele veien:) fått en krasja framfanger som jeg skal begynne å prøve å lappe sammen å cleene:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 da var brock b1 felger 16x9" et15 på vei i posten:) (bomma visst litt på rekkefølga med planene, men fikk et bra tilbud:p) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 da var brock b1 felger 16x9" et15 på vei i posten:) (bomma visst litt på rekkefølga med planene, men fikk et bra tilbud:p) tror du kommer til å slite en del med å få på de felgene. kommer til å komme langt utafor skjermen med det innpresset. lukter hvertfall veldig mye valsing hvis du skal ha på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 der skal gå så fint så:p med 215 40 dekk, er det god strekk, så må vel brette kanten og valse 5-10 mm, da mener jeg det skal gå, har sett en del g3 med 16x9 et15 felger, og stikker ikke så utrolig mye uttafor (tatt i betraktning bredden og et ja) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 valser du så kan det jo gå bra.. hehe.fin bil.. ska du lakke i samma farge? ville da valgt en litt finere sølv med no mer effekt i, bare sånn litt korn:) her er bilde av min med 9x16 borbet a, et 15, framskjerm! Stikker engodel på utsia: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 jess, men det må gå:p håper bare lakken ikke sprekker.. Tazzen: ja, har ikke bestemt meg for akkurat farge, bare at det skal vere sølv:) tar i mot tips om farge (bilde) med takk:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 da var nye felger på plass:) skal selge de da, men var utrolig pene!! Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hvofor ikke beholde de?:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 var så vanskeli å valse foran.. veldi synd, og et annet argument, mamma bruker bilen på jobb av og til, siden jeg har firmabil, og når så strøkne felger er det som stikker lengst ut på bilen, vet jeg ikke hvor lenge de er lilke fine:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 venton til bror min har 9*16 skam senk, var greit og valse den... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg