Gå til innhold

Trygt å parkere på Gardermoen?

Ranger emnet


Evjen

Anbefalte innlegg

Jeg skal en uke til Tyrkia i slutten av Mai og har finni ut at det blir ca. samme pris å kjøre inn og la den stå på langtidsparken som å ta toget. Hvordan er sikkerheten der? Mange innbrudd? Pillefjerne tullinger som gjør hærverk?

 

Vennligst del dine erfaringer.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har parkert der mange ganger selv.... Samme har familien min.

Å jeg har aldri hørt om noen problemer. Det er jo ganske så god sikkerhet der tror jeg. Men det er jo som alle andre steder. Det kan jo skje :)

 

Dama skal også til tyrkia da :) hehe. God tur da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på Gardermoen selv, og så lenge du velger de 'riktige' parkeringene, så tror jeg ikke at du behøver å bli bekymret.. Parkér så nærme terminalen som mulig, P1 eller P2.. Har jo alltids P-hus P11.. Der er det ikke så ille ukespris heller..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på Gardermoen selv, og så lenge du velger de 'riktige' parkeringene, så tror jeg ikke at du behøver å bli bekymret.. Parkér så nærme terminalen som mulig, P1 eller P2.. Har jo alltids P-hus P11.. Der er det ikke så ille ukespris heller..

 

 

 

http://www.europark.no/default.aspx?pageurl=osloairportpricelist

 

 

Etter denne prislisten å dømme skal P10 være best og "tryggest"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har parkert der mange ganger selv.... Samme har familien min.

Å jeg har aldri hørt om noen problemer. Det er jo ganske så god sikkerhet der tror jeg. Men det er jo som alle andre steder. Det kan jo skje :)

 

Dama skal også til tyrkia da :) hehe. God tur da.

 

Høres bra ut!

 

Takk :)

 

Hvis det å ta toget koster det samme som langtidsparkering så hadde hvertfall jeg tatt toget så hadde jeg sluppet å bekymre meg...

Det forutsetter jo at du ikke skal ha med deg "2 tonn" med bagasje selvfølgelig...

 

Det beste hadde jo forsåvidt vært å tatt toget, men problemet er at vi kommer hjem midt på natta og da går det ikke noen tog. Hadde vært smådigg å bare hoppe i bilen å kjøre hjem, hvis den fremdeles er der.

 

Jobber på Gardermoen selv, og så lenge du velger de 'riktige' parkeringene, så tror jeg ikke at du behøver å bli bekymret.. Parkér så nærme terminalen som mulig, P1 eller P2.. Har jo alltids P-hus P11.. Der er det ikke så ille ukespris heller..

 

Takk for tipset, betaler heller noen hundringser ekstra for at bilen står trygt.

 

http://www.europark.no/default.aspx?...rportpricelist

 

 

Etter denne prislisten å dømme skal P10 være best og "tryggest"?

 

Takk for linken. Ser ut til at P10 er det nærmeste og forhåpentligvis det tryggeste.

 

Parkeringa på P2, P3 og P4 ville jeg styrt unna. Det hender det står biler uten hjul her. Det har osgå vært noe hærverk, og rapping av stereo. Prøv å still deg nærmest bommene, og ikke "langt inn i skauen".

 

De plassene du nevner her er vel ikke parkeringshus en gang, kun parkeringsplasser? Det er iallefall høyst uaktuellt å sette bilen på et sånt sted.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår