tazie Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 hahahaaha, så GENIALT!! Ser for meg denne kisen dure forbi i en 50-sone i 1. gir med 5500 o/min og skikkelig hardcore-racer-look :D Haha! Jeg vet om en sånn kar! :P Men uansett.. smart er det vel neppe.. Skal han være så sta, så får han vel lære det "the hard way" ;) Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 kjøre til rødstreken hele tia?? med andre ord bruker bare andre gir for å ikke bryte fartsgrensa?? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Også er det så økonomisk å ligge på maxvarv hele tiden.... Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Mitt tips til kompisen din: Kjør som du vil for meg, så ser vi hvem som får mest rett til slutt kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hehe, minner om Jarle (var det ikke det han het?), han som var med i åpen post eller et av de programma. Han kjørte vel stort sett i 1. gir.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hehe, minner om Jarle (var det ikke det han het?), han som var med i åpen post eller et av de programma. Han kjørte vel stort sett i 1. gir.. :P Eller som "Jay" i filmen Dogma. "What gear are you in???!!" "Gear??!" Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 ta en film om hvordan han kjører da :P men seriøst. åssen kjører han på landeveien? er det bare under akslrerasjon han har høyt turtall eller er det 24\7 ? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Eller som "Jay" i filmen Dogma. "What gear are you in???!!" "Gear??!" Hehehe.. husker det der det var jo gull akkuratt det der!! Endte med at hele bilen gikk til helvete.. Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg