A.K Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Finnes det en modell som heter MLR fra Mercedes? Noen som har sagt meg det, aldri hørt om det jeg, men.. Noen som vet, og om det finnes, noen bilder ute og rusle? Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ikke noe som heter det pr. dags dato nei... Har hørt litt rykter om den, men det finnes ikke spionbilder engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ryktene vil ha det til at den kommer, ja. Skal bli en konkurrent til BMWs X3 :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Du blander vel ikke sammen med SLR? Så en på søndag forresten, den er nice! Sånn ser`n ut: Sjekka på Google, fant ingen info om Mlr... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Det der er da vitterlig en SLR.. MLR er som sagt en planlagt konkurrent til X3, og andre små SUVer. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 nikdev bare viste hvordan slr ser ut.. :) men så du en slr på søndag??? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 nikdev bare viste hvordan slr ser ut.. :) men så du en slr på søndag??? Ja på norstrand den var sølvfarget, så først litt ut som en slk men var noe laverere og breiere, og når jeg så sidepipes`a var det ingen tvil... Feet børse Men har sjekket bilnorge\google\dinside=ingen info om Mlr, Så jeg tror fremdeles ikke at MLR kommer i nærmeste framtid Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 NikDev - neida, ingen miksing på gang =) MLR er hva jeg mente, frua babla om den til meg. Tror hu så noe om den på tv eller noe. Takker for svar i hvertfall =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg