300ZX Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 rs4 || e no grise stygge etter min mening Ja, det er jo egentlig ikke noe spesielt med dem da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hva mer snacks skal du ha ? Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Hva mer snacks skal du ha ? Mange andre fine felger da shø:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Så jeg ikke deg og bilen på gatebilfestivalen i Surnadalen, tro? Så ut som bakdekka dine tar borti ettellerannet vertfall.. :D Jeg så deg for seint, hadde jeg sett deg tidligere skulle jeg kjørt inn og parkert ved siden av deg :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Så jeg ikke deg og bilen på gatebilfestivalen i Surnadalen, tro? Så ut som bakdekka dine tar borti ettellerannet vertfall.. :D Jeg så deg for seint, hadde jeg sett deg tidligere skulle jeg kjørt inn og parkert ved siden av deg :D Jeg var på gatebilfestivalen i Surnadal ja, Bakdekka tar ikke borti til vanlig, men med litt hard kjøring på de møkkaveiene fra Trondheim til surnadal var det litt subbing jah:) Du skulle stilt deg ved siden av meg ja, er som regel alene om å ha en slik bil på treff, litt artigere når det er flere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 De er jo ikke helt like, da.. *fnis* Men jo, 44-karosseriet er lite å se til på slikt, vertfall noen fine eksemplarer.. Jeg vet jo ikke om min og din er de beste eksemplene, men de skjemmer ikke ut klassen vertfall, tror jeg.. :) Sjekk forresten bildene av bilen min, ny tråd i gårkveld :) Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jeg var på gatebilfestivalen i Surnadal ja, Bakdekka tar ikke borti til vanlig, men med litt hard kjøring på de møkkaveiene fra Trondheim til surnadal var det litt subbing jah:) Hehe, om de subber pga veiene utover der, så har du for myke støtdempere.. :D Jeg subba ikke, og jeg lekte da ikke transportetappe selv heller.. :D GPS'n min viste 244km/t på ene strekka der.. :phatyo Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Ja, min har et lite lakkproblem, men det blir fikset i vinter og da er den strøken:) Samtidig som det blir montert justerbart understell:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Justerbart, som i gule koni da, eller? Det har jeg fått tak i vertfall, men jeg fikk ikke _lov_ av han som solgte meg de å justere de på det hardeste.. Han sier bilen er så tung at han vil da blåse fôringene i første major hump i veien.. :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Nei justerbart som i høydejusterbart. Det er gule koni bak på min hvertfall. Er orginalt sport undrestell på, og når det går til helvette så er det billigere å kjøpe koni sitt understell, så jeg regner med at den forige eieren på bilen min har gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 fin bil!:) synes jeg såg den på averøya en gang! lenge siden nå da men:p Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ka du måtte betale får, effektanlegg, måtte du levere inn bilen slik at dei fekk lage eksosanlegge på bilen, eller fekk du berre delane i posten Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 fin bil!:) synes jeg såg den på averøya en gang! lenge siden nå da men:p Takk for det:) Kommer oprinnelig fra Averøya så det er stor sjans for at du har sett den der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet September 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 ka du måtte betale får, effektanlegg, måtte du levere inn bilen slik at dei fekk lage eksosanlegge på bilen, eller fekk du berre delane i posten Jeg satte inn bilen hos Svendsen, de bukte vell en 3-4 timer på å lage eksosen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Hvor mye kostet dette? Var det hemmelig det..? :D og lagde de alt nytt fra grenrør og bakover, med lyddemper(e)? Vurderer å bare fjerne bakerste lydpotta jeg, og legge 3" ut på begge sider med noen fine endestusser. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg