boXer Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Originally posted by Calib'R åhhhh, drit i det 'a! bare si hva slags bil det er... ;) hehehehe denne tråden er ekstra morsom når man vet åssen bil det er... kan jo ikke ødelegge morroa :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Siden jeg prata med lillebror... Grattis med nye hjul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Det er sikkert en gammel rusten civic:D Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Eller en stygg og fæl folkevogn....:D Ja, kan jo være det?? Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 racer? :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Det er en sliken bil... MITSUBISHI STARION. Ingen sliten civic. Gammel bil som har gått et stykke, men ser ikke noe feil med det. Ny overhalt turbo osv... Den er hvit har ikke noe bilder av den enda. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Øyh! FETT!!! Gratulerer :D :D Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Gratulerer med ny bil da, de der kan bli jævla rå! Også er det *siklesikle* turbo... rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Yay!! Gratulerer med ny bil HiiP! Så ut som en morsom bil! thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Grattis med ny bil!! Alltid like gøy:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 HiiP:Grættis med ny bil...går en lik her i Sarp,hvit. De kan det ikke være mange av i landet? Ska`n trimmes veldig? Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Å jeg som tenkte jeg skulle foreslå gammal A-traktor..eller hva det nå heter... Gratulerer med digg bil. Regner med at det var for gørr at lillebrodern var raskere enn deg :) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by HondaBabe Å jeg som tenkte jeg skulle foreslå gammal A-traktor..eller hva det nå heter... Gratulerer med digg bil. Regner med at det var for gørr at lillebrodern var raskere enn deg :) Hehe GØRR ja! Det kan man si! Liker ikke at lillebror har noe som er bedre... hehe Neida! Syns bilen til lillebror er grise fin! Euro-1: Trimmes? Vi får se! Hva som skjer i vinter... Skal ikke gjøre noe spess med den i sommer, tror jeg. Er ikke så mange av dem heller tror jeg. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=260521 ? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by bjirn http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=260521 ? Stemmer... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg