Gå til innhold

Min A4 1.8TQ

Ranger emnet


Mew

Anbefalte innlegg

  • Svar 308
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Panser, fanger, grill og lykt;) 30.000 laken før noe er demontert og sett etter noen indre skader, men regner med at det ikke blei så mye da jeg hadde lav fart og ingen airbagger poffa!

 

Samme driten så jeg gjorde det der.. på glatt føre, bare glei inn i hengerfestet til han forran. jeg knuste fanger, lykta, panser, plastikk ramme, kam deksel og diverse. 55 laken. Glad vi har kasko gutta:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk får hilse han Tommy tilbake fra Audien! Har fått knipsa noen bilder, men skadene på fangeren er i grunn ikke så lett å se på bildet! Grillen er knekt i et par fester på baksiden.

bulkaaudi1.JPG

 

bulkaaudi2.JPG

 

bulkaaudi3.JPG

bulkaaudi4.JPG

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt LED's for H6W sokkelen eller BAx9 som den også kalles.

Uansett så har jeg bestilt disse:

http://www.ultraleds.co.uk/product_info.php?products_id=1186&osCsid=e7927c5dc

 

De har 20 mA i power consumption, så det burde ikke bli problemer med FIS, som sier at pæren ikke funker.

 

Ikke ta dette for god fisk, da jeg ikke har mottatt LED'ene ennå (bestilt for 2 dager siden).

 

Denne LED'en finnes også som ikke-wide, men jeg tror ikke en "rettet stråle" blir bra som parklys.

 

Regner med du oppdaterer oss på hva slags lys den gir, samt holdbarhet? :)

 

Skuffa!!!

 

Når jeg satte i LED'en og skrudde på parklysa, så funka alt fint.

 

MEN når jeg startet bilen ga FIS'en beskjed om at parklyset ikke virket :eek: og LED'en sto og blinket! FAEN! :fucku: :fuckme2: :fire:

 

:helpme:

 

 

 

PS! Sorry for OT, men gadd ikke lage nytt topic for et mislykket "prosjekt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for liten motstand i led'en slik at hjernen i bilen tror at pæra er gått..

Sett inn en motstand i parallell med pæra, så tror jeg det kan ordne seg. Les mer på http://www.dioder.no

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for liten motstand i led'en slik at hjernen i bilen tror at pæra er gått..

Sett inn en motstand i parallell med pæra, så tror jeg det kan ordne seg. Les mer på http://www.dioder.no

 

Ja, jeg vet det egentlig. :) Jeg bare trodde at disse LED'sa unngikk det problemet! Jeg har ikke så veldig lyst å klippe og lime i ledningsnettet på bilen. :)

 

Må nok til med en strømtyv... Noen som vet hvor jeg får tak i en med kabelsko på? (Eller følger dette kanskje med i dette settet? http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?products_id=683&osCsid=d64ae3d2a254b296c52e3281a53eaa1c)

Altså jeg vil ha et "system" hvor det er mulig å gå til tilbake til original stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som skjer med bilen fortia. 18" vinterhjul proskjektet har blitt usatt pga. kræsjen. Men bilen har vært på en service hos Audisentrum og går som en kule igjen:D Oppretting starter tirsdag 2. januar:)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for liten motstand i led'en slik at hjernen i bilen tror at pæra er gått..

Sett inn en motstand i parallell med pæra, så tror jeg det kan ordne seg. Les mer på http://www.dioder.no

 

Om du setter inn en motstand i parallel vil motstanden halveres, så det vil dermed ikke fungere om motstanden er for liten.

 

Hvordan sjekker computeren om det er en pære som er gåen? Regner med den måler strømmen igjennom pæra. Det du da kan gjøre er å regne ut hvor mye strøm det vil gå igjennom pæra og deretter paralellkoble en motstand med LED'en slik at strømmen blir lik som på glødepæra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ha meg heftige vinterhjul i dag, men de passet selvfølgelig ikke. Dette er orginal hjulene som har sittet på en 2001 Audi RS4. Vinterdekk i dimensjonen 255/35-18. Så rimligbrutalt ut!! Synd dem stakk ut av hjulbuene!

rs41.JPG

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår