Gå til innhold

Min A4 1.8TQ

Ranger emnet


Mew

Anbefalte innlegg

Disse i 20" hadde vært fett! Men ASA er BBS sitt FirstPrice produkt som ikke tåler en dritt... å ja jeg snakker utfra egen erfaringer...

 

Ja vet! De er helt konge i 19" eller 20"! Ahha..Visste itte at ASA var billigmerke tell BBS! Synd de tåler så lite da je syns de har mange pene felger!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 308
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

akkurat sånn bil eg vil ha til kjørebil :D sånn at hyundaien kan få ro i vinter :P

 

Slik at den ikke ruster bort?:D

 

Ingrid: Blir nok ikke noe ASA dritt igjen:P Sånn som den "fine" jeg har i garsjen!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fete felger, men gjett hva jeg sier til å selge dine gamle:P

 

Du har forsåvidt ikke en dritt du skulle sagt. Og om han kjøper nye er de MINST like fete, så da sier du det samme om de.. HAH :) ;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke mobbe de feite 15" alu felgene mine. For ikke å snakke om 65 profilen:puke:

Hvordan vinter hjul har du Mew? 16 tommerene som det er bilde av ett sted i tråden her?

 

Kjører rundt på disse! 205/55-16. Helt grei bredde for å være vinterhjul, men felga er dølle!

audi3.JPG

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår