pahf Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Noen som har noen specs på politiets v70'r Og andre politibiler generelt., Hadde vært litt morsomt og se hva de jævlene har under pansret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Så vidt jeg vet er det orginal turbomotoren som sitter der, som er chip-trimma. Noe mer enn det er det vel ikke? Er det noe som er sikkert er det iallefall at felgene som sitter på volvoene deres er råååå. Noen som vil bøffe dem til meg? :rolleyes: Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 tror ikke de har turbomotorer... men chippa er de. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Hva med understell og lignende da? Må jo være gjort no m de for at de skal kunne ta opp en biljakt, mot alle de ungdommene som har 50% ber kjørekvalitet på bilene sine. Tror ikke det er turbo jeg heller btw. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Er turbo + chip i den som går her. Men må vere det (de må kjøre etter oss;) ) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Kan aldri tenke meg de har gjort noe med understellt,eller stiva bilen.Har jeg stor tvil på,men så jo på nyhetene at de ikke takla svinger i høy fart. Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Jeg tviler på at de er fixa opp med understell og sånnt ettersom bilene ofte er innom verksted fordi polti har rævkjørt bilene Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-sport Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 noen er det fixsa litt på, men det er IKKE mange, alt kommer an på hva de brukes til, eller om politidist. har penger til ekstautstyr, noen av de er senka litt, men hvis det ser ut som politibilen er lav er det fordi den er full med div utstyr, i det siste har oslo politiet kjørt med masseutstyr(demonstrasjon), bare det veier rundt 300kg, er ikke mange v70 som har turbo, ingen tror jeg... men jeg er ikke helt sikker da! Siter a4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Vet i allefall med sikkerhet at det går et par stykker i Oslo men turbo..... Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 vet iallefall at hvis de ikke har skiltet ditt er d bare kjøre!De klarer aldri i livet å ta deg igjen! Sier seg selv at politiet satser ikke livet for å ta deg igjen,men vi satser livet for å komme unna! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by M3ess/nos Sier seg selv at politiet satser ikke livet for å ta deg igjen,men vi satser livet for å komme unna! Hehe :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drQ Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Det er jo bare det at det kan være flere politibiler forran deg... Dessuten er det jo en del MC'er som er både raske og lette å komme gjennom trafikken på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 En som bor her omkring kjører en Volvo 850 T5R og han klart ikke og kjøre fra purken som har en v70. Er samme motor i v70'en. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 I Trondheim har vi en sivil V70 t5r iallfall...med måleutstyr i. Den skal gå greit. Andre politi som går her er f.eks en sivil Impreza wrx som er jassa opp litt og en senka merce med AMG motor. "Uniformert" up bil. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Har en ting å tilføye:Faen de er stygg! Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg