Gjest Trailer Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Noen som har prøvd her? Info Info Info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hva tenker du på?? Astra F? G? Vectra A? B??? Hvis du har vectra A og skal ha på blinkere fra astra F eller G må du skjære ut nye hull i skjærmene dine Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Jeg har Vectra A, og Astra F blinkers. Hva mener du med nye hull? Utvide de gamle? Eller skjære ut nye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Tenker du på sideblinkers (på forskjermen) er dette null problem. Det trenger er hobbyverktøy. Bruk gjerne en baufil og lag det runde orginale hullet på forskjermen litt annerledes så det passer til sokkel på blinkersen. Eller du kan ta av festeanordningen på blinklyset og lime det på forskjermen. Har selv gjort det på min Vectra A med Astra G blinkers. Helt smooth! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ja jeg tenkte at dette sikkert var easy peasy. Takk for svar, i'll lett you know once the work is done. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hvis du skal sage i skjermen så kan det jo være litt lurt å ha på litt grunning/lakk der du har saga i samme slengen.. slik at ikke rusta spiser opp skjermen din med en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hvorfor vil dere ha astra F blinkelys? Jeg kjøpte orginale irmscher sideblinkere til min bil.. kosta 230 kr for begge.. (hvitt glass og hvit pære) Ble råstilig ass.:D tok meg ca 20 sekund å skifte om, inkludert tia det tok meg å finne fram flatjernet:P Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Skulle likt å sett kvitteringa på de blinkera! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allright Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hvorfor vil dere ha astra F blinkelys? Jeg kjøpte orginale irmscher sideblinkere til min bil.. kosta 230 kr for begge.. (hvitt glass og hvit pære) Ble råstilig ass.:D tok meg ca 20 sekund å skifte om, inkludert tia det tok meg å finne fram flatjernet:P kjøpt hvor ? Siter Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod Toyota Hiace 2.4D 1989mod Lynx Rave 440/800 2006mod Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod Yamaha Phazer 480 1989mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hehe... Sikkert på ebay.de "Irmscher" blinkers Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Irmscher blinkere fåes kjøpt på opel.. Men han har vectra-B da.. Ser sånn ut: Koster 27€ så prisen er nok riktig. Så alle dere som kritiserer pris og ting, sjekk litt før dere sier no.. Men skal du først bytte blink på vectran så bytt til astra G hvertfall. Mye finere enn astra F blink. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Skal du ha klare/sotete glass til de orginale sideblinkerne må du til england... billiger å gå på opel og kjøpe andre blinkere eller hvilken som helst bilrekvisita sjappe. Når man først skal fikse noen så gjør ikke det noe hvordan man tar eller hvor mye man bygger om Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 te alle so ha kjøpt bilxtra blinkers: kor fekk dokke tak i holdar å pære? ha kjøpt lyktene men sauden so jobba der sa dei ikkje hadde.. men ska en tur innom der i dag for å kjøpe nåke anna drit so då spørr eg ette de gjenn anyway.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Irmscher blinkere fåes kjøpt på opel.. Men han har vectra-B da.. Ser sånn ut: Koster 27€ så prisen er nok riktig. Så alle dere som kritiserer pris og ting, sjekk litt før dere sier no.. Men skal du først bytte blink på vectran så bytt til astra G hvertfall. Mye finere enn astra F blink. Jekk deg ned litt nå! :) Har du sett prisen på Irmscher Astra F blinkers??? Da blir du nok litt mer sjokka... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 I følge sia til Irmscher er det ikke blinker til astra-F, men til G er det fortsatt 27€. Rart det plutselig skal være så mye dyrer til F'n da.. Er 27€ for blink til Tigra også, den har samme blink som astra-F, samme til corsa-B også. så blir vell ikke akkurat sjokka av de prisenedoh :) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg