Gå til innhold

Bilder av 124-serien


FriX-244TiC

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 408
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

har selv en halv rød. sølv , grå mercedes 230e.

 

så lurte jeg på om den kunne blitt fin med rulle malt hvit sorte lister. sort grill. sota blink lys sota bak lykter sota ruter. crohm hjulbuer og noen fine felger... eller blir det for walla?

 

kunne trengt et lite tips pga må male bilen har ikke rå til lakering. og bilen er forskjellige farger så må få en hel het i den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv en halv rød. sølv , grå mercedes 230e.

 

så lurte jeg på om den kunne blitt fin med rulle malt hvit sorte lister. sort grill. sota blink lys sota bak lykter sota ruter. crohm hjulbuer og noen fine felger... eller blir det for walla?

 

kunne trengt et lite tips pga må male bilen har ikke rå til lakering. og bilen er forskjellige farger så må få en hel het i den

 

Jeg hadde uansett ikke rullemalt bilen. Da hadde jeg heller latt den være fram til jeg hadde fått spart opp penger nok til lakering. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ud i dag at jeg kunne få billig lakering gjennom en kamerat som går på skole som bil lakerer. ikke akkurat proft :P menne farge kan du anbefale?

 

Da har han i allefall skikkelig utstyr, pleier ikke og bli så værst da ;)

 

Jeg ville lakkert bilen i sølv metalic og kjørt på med Pre facelift grill i sølv. Da blir bilen pen og du slipper og bruke en formue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg tror de har den, men regner med du skal til Sørlandsparken da?

 

Isåfall er det jo bare å svinge innom mekonomen, bilradiospesialisten eller bilxtra(Bang og folkestad), en av de har den garantert.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de har den, men regner med du skal til Sørlandsparken da?

 

Isåfall er det jo bare å svinge innom mekonomen, bilradiospesialisten eller bilxtra(Bang og folkestad), en av de har den garantert.

 

Takk skal du ha :)

 

Men må jeg da koble høyttaler ledningene om? Eller har de kanskje kontakt til den også?

 

Noen anbefalte billige høyttalere å ha fremme? Har 2 6x9 som skal i hattehyllen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann, igår, 8 dager etter at jeg kjøpte min 300D, så røk festet til servoen. Sånn som jeg ser er det en stor del av motoren, noen som har noen ideer til å fikse det? Skal komme med noen bilder... Er sprekk rett ved bolten gjennom festet og servoen.. Siden jeg enda har angreretten har jeg tenkt på å bruke den eller få forrige eier til å fikse det, siden har er bilmekaniker på mercedes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår