Einar Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Mine bidrag denne gangen Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusE Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Her er russebilen vår! Mercedes Benz 230E Når vi kjøpte den Etter litt småpussing Og på kveldstid!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Oktober 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2010 (endret) Min 91 230 ce Mvh Bent Endret Januar 18, 2011 av Positiv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Hiver inn noen bilder til jeg for et parr sesonger siden:) Under bygging igjen +2L,datasprut.facelift pluss litt anna snax! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 nydelig volvopowah! liker bilen din utrolig godt, med planene dine blir den enda bedre! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheGreatCantona Skrevet Desember 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeyhey Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 har selv en halv rød. sølv , grå mercedes 230e. så lurte jeg på om den kunne blitt fin med rulle malt hvit sorte lister. sort grill. sota blink lys sota bak lykter sota ruter. crohm hjulbuer og noen fine felger... eller blir det for walla? kunne trengt et lite tips pga må male bilen har ikke rå til lakering. og bilen er forskjellige farger så må få en hel het i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 har selv en halv rød. sølv , grå mercedes 230e. så lurte jeg på om den kunne blitt fin med rulle malt hvit sorte lister. sort grill. sota blink lys sota bak lykter sota ruter. crohm hjulbuer og noen fine felger... eller blir det for walla? kunne trengt et lite tips pga må male bilen har ikke rå til lakering. og bilen er forskjellige farger så må få en hel het i den Jeg hadde uansett ikke rullemalt bilen. Da hadde jeg heller latt den være fram til jeg hadde fått spart opp penger nok til lakering. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeyhey Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 fant ud i dag at jeg kunne få billig lakering gjennom en kamerat som går på skole som bil lakerer. ikke akkurat proft :P menne farge kan du anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 fant ud i dag at jeg kunne få billig lakering gjennom en kamerat som går på skole som bil lakerer. ikke akkurat proft :P menne farge kan du anbefale? Da har han i allefall skikkelig utstyr, pleier ikke og bli så værst da ;) Jeg ville lakkert bilen i sølv metalic og kjørt på med Pre facelift grill i sølv. Da blir bilen pen og du slipper og bruke en formue Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Noen vinterbilder av min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet Januar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 Heisann, har idag kjøpt meg en 88 MB 300D :D Sølvfarga sedan med 544tusen på telleren :P (Bilder kommer) Det jeg lurer på er om de har overgang fra den org. mercedes kontakta til iso kontakt på biltema? Skal inn der til helgen, så hadde vært greit å visst hva jeg trenger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 Jeg tror de har den, men regner med du skal til Sørlandsparken da? Isåfall er det jo bare å svinge innom mekonomen, bilradiospesialisten eller bilxtra(Bang og folkestad), en av de har den garantert. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet Januar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 Jeg tror de har den, men regner med du skal til Sørlandsparken da? Isåfall er det jo bare å svinge innom mekonomen, bilradiospesialisten eller bilxtra(Bang og folkestad), en av de har den garantert. Takk skal du ha :) Men må jeg da koble høyttaler ledningene om? Eller har de kanskje kontakt til den også? Noen anbefalte billige høyttalere å ha fremme? Har 2 6x9 som skal i hattehyllen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Heisann, igår, 8 dager etter at jeg kjøpte min 300D, så røk festet til servoen. Sånn som jeg ser er det en stor del av motoren, noen som har noen ideer til å fikse det? Skal komme med noen bilder... Er sprekk rett ved bolten gjennom festet og servoen.. Siden jeg enda har angreretten har jeg tenkt på å bruke den eller få forrige eier til å fikse det, siden har er bilmekaniker på mercedes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg