Gå til innhold

Golfen, Loppa: Stjålet og vraket i går natt!

Ranger emnet


laksen

Anbefalte innlegg

Da må du kunne vel få slippe å gå opp nå? Men, det ødelegger jo alt senere, neste år. Er det mulig å være så uheldig?

 

Ja ting skjer meg til de værste tidspunkter! Mitt liv med motor har hittil vært en rekke uheldige hendelser. Begynner å bli litt lei!

 

Kan ikke ta noe omigjen. Da må jeg ta det som privatist neste år, og det får dårlig for da er jeg Hans Majestet Kongens Gardist... Jeg må bare bite i det sure eple, lese som faen og ta det som det kommer!

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har drivaksler liggende om du trenger... iallfall til høyre side, venstre side skal også ligge her tror jeg.

Kan få de gratis om du vil... evt. betale for porto.

 

Noe annet du trenger så skrik ut..

 

Da sier jeg tusen takk ditt edle menneske. Er ganske sikker på at den høyre akselen er bøyd. Litt usikker på knuta, men det finner jeg ut i løpet av neste uke (får ikke lov å røre bilen før den er taksert neste uke) og kontakter deg!

 

Tusen takk alle sammen!

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da som f! Jævla drittunger... Kragebeinet er visstnok ikke godt å knekke har jeg hørt? :D Fra spøk til revolver, håper du får klekkelig med penger igjen.. Hvis ikke kan du jo bare spionere på han faren og gå til snuten med beviser på svart arbeid ;) Åssen deler er det du mangler nå da? Kan se om jeg har noe liggende... Garden sier du? Skal du inn den 24de? Jeg skal nemlig i garden da.. Men håper jeg slipper, tror oplene mine ruster av sorg hvis jeg forlater dem :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare gå til faren og legge fram ett krav og om ikke han betaler så er det sikkert noen som vil hjelpe deg med å grave ned disse to drittunga levende.... bare is i fra da kan grave jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Til alle som kom med den lure ideen om å avsløre faren som jobber svart... Neh... Tror ikke det. Jeg vil gå rettens vei uten å gjøre feil. Betale må de før eller senere! Problemet mitt er at jeg trenger bilen fra og med en mnd og til jeg skal ut i garden.

 

Jeg setter veldig stor pris på deres støtte, og jeg kommer til å legge ut en komplett liste over deler som er ødelagt. Det høres ut som det er mulig å ta seg en tur til toten eller lena?? for å hente meg 2 bærebruer :)

 

Til alle dere som donerer deler så vil jeg sette av bakluka mi til disposisjon :) Jeg vil nemlig veldig gjerne ha underskriften til alle dere edle hjerter som hjelper meg opp på bena igjen :) Jeg kontakter dere så fort bilen er takset :)

 

Msvh (Med SuperVennlig Hilen:p) Jim:)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du setter pris på det :). Kom på at jeg har fangere og.....

 

Bare kom med en liste du så skal jeg se hva jeg finner, og det får du gratis! Mad alle andre hjertevarme forumbrukere så skal nok ikke opprettingsjobben bli for dyr. Kanskje vi skulle arransjere dugnad på jobben og få den ferdig, jeg stiller med lakkprøyte, sparkel og skjermer! Har også en halv liter mexicobeige lakk klar til å helle i sprøyta om man får lit herder i den...

 

MVH Henning

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår