Gå til innhold

Ikke kjør FOR fort i sommer da!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

....så det ikke hender som på følgende link, og husk: det kan faktisk skje deg oxo!

 

NB!! Har du et dårlig hjerte, sliter med nattesøvnen, tåler ikke synet av blod, eller syntes ROTTEN.COM er ekkel, da burde du ikke følge denne linken...

Nå er dere advart.......

 

Hvorfor man IKKE skal kræsje en Ferrari i 280 Km/h.....

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

....så det ikke hender som på følgende link, og husk: det kan faktisk skje deg oxo!

 

NB!! Har du et dårlig hjerte, sliter med nattesøvnen, tåler ikke synet av blod, eller syntes ROTTEN.COM er ekkel, da burde du ikke følge denne linken...

Nå er dere advart.......

 

Hvorfor man IKKE skal kræsje en Ferrari i 280 Km/h.....

 

 

rotten.com er for skolepiker....

 

sjekk ut http://www.ogrish.com/ ....

 

den der tør jeg faen meg bare se 1/30 del av videone... huff

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en av ulempene med å kjøre "litt" over fartsgrensen. Legg merke til at at autovernet har kledd av han buksa og en truse kommer til syne.

 

Jeg ville ikke ha kommet på internett med en blottet truse, skikkelig bestefar-bleie. :ass

All drivers were made for the road. The road was made for me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Barone

Det er en av ulempene med å kjøre "litt" over fartsgrensen. Legg merke til at at autovernet har kledd av han buksa og en truse kommer til syne.

 

Jeg ville ikke ha kommet på internett med en blottet truse, skikkelig bestefar-bleie. :ass

 

LOL

 

Skikkelig "diskusting" bilder, ja. puke

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke bra, det var kanskje litt unødvendig å vise bilder av folkene.....det skjedde nemlig noe lignende der jeg bor sist helg der to på ca 20 ble drept i en motorsykkelulykke i ca 150-200 km/t... De kjørte i bare t skjorte og uten hjelm og du kan tenke deg synet for de som kom til ulykkesstedet..........Trist.........mange av de som kom først kjente de drepte.......tenk litt på det neste gang du sender ut slike bilder...no offense

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMWe30 323i

Dette var ikke bra, det var kanskje litt unødvendig å vise bilder av folkene.....det skjedde nemlig noe lignende der jeg bor sist helg der to på ca 20 ble drept i en motorsykkelulykke i ca 150-200 km/t... De kjørte i bare t skjorte og uten hjelm og du kan tenke deg synet for de som kom til ulykkesstedet..........Trist.........mange av de som kom først kjente de drepte.......tenk litt på det neste gang du sender ut slike bilder...no offense

 

greit poeng, men nå sto det faktisk en stor advarsel der, så hvis noen som ikke likte inholdet sjekka linken er de jo ganske teite... no offense...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMWe30 323i

Dette var ikke bra, det var kanskje litt unødvendig å vise bilder av folkene.....det skjedde nemlig noe lignende der jeg bor sist helg der to på ca 20 ble drept i en motorsykkelulykke i ca 150-200 km/t... De kjørte i bare t skjorte og uten hjelm og du kan tenke deg synet for de som kom til ulykkesstedet..........Trist.........mange av de som kom først kjente de drepte.......tenk litt på det neste gang du sender ut slike bilder...no offense

 

 

Han tenkte jo på det og advarte i bøtter og lass da ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMWe30 323i

Dette var ikke bra, det var kanskje litt unødvendig å vise bilder av folkene.....det skjedde nemlig noe lignende der jeg bor sist helg der to på ca 20 ble drept i en motorsykkelulykke i ca 150-200 km/t... De kjørte i bare t skjorte og uten hjelm og du kan tenke deg synet for de som kom til ulykkesstedet..........Trist.........mange av de som kom først kjente de drepte.......tenk litt på det neste gang du sender ut slike bilder...no offense

 

ja det var derfor jeg faktisk skrev den advarselen, med uthevet skrift.

 

Ang. de 2 du nevner: synd når sånt skjer, men: IDIOTI !!!!

Detta sier jo alt om de da: "...i ca 150-200 km/t... De kjørte i bare t skjorte og uten hjelm..."

Hva tror du en ærfaren MC-fører sier om det da?

...no offense

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et godt eksempel på åssen et menneske ser ut av å kjøre i 280 km/t når man kræsjet,absolutt ikke noe pent syn. Jeg har ikke akuratt lyst til å kjøre vill mann (fort)nå.Sier bare RIP til kompisen min om døde i bil ulykke for et par år siden.Han trodde han var verdensmester i å kjøre .Men det viste seg å slå feil..Du har ikke mye du skulle ha sagt når noe galt skjer i den hastigheten.

Jupp

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår