Gå til innhold

Ikke kjør FOR fort i sommer da!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ja jeg tenkte på det som en lite "reminder" når man er ute og gasser, og plutselig får for seg at: "han der skal f*** ikke få kjøre fra meg!!", og det tar totalt av for folk.

Som jeg kaller det: rullgardin-kjøring!! Det er den kjøringa jeg ønsker å påvirke litt.

Greit at folk har denna posten i bakhodet, så kanskje noen få av de dropper den "rullgardin-kjøringa" si. For det er jo idioti å sette andres liv i fare.

Så da er det bedre å utøve "rullgardin-kjøring" på bane. :)

 

God sommer alle sammen, og kjør med måte! Du er ikke alene i trafikken, og husk at hvis DU kjører på meg i sommer, så blir du slakta!! :mad:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMWe30 323i

Dette var ikke bra, det var kanskje litt unødvendig å vise bilder av folkene.....det skjedde nemlig noe lignende der jeg bor sist helg der to på ca 20 ble drept i en motorsykkelulykke i ca 150-200 km/t... De kjørte i bare t skjorte og uten hjelm og du kan tenke deg synet for de som kom til ulykkesstedet..........Trist.........mange av de som kom først kjente de drepte.......tenk litt på det neste gang du sender ut slike bilder...no offense

 

Faren min var ute å målte farten de hadde etter ulykka der (på Karmøy) og målte dem til ca. 230km/t da de traff autovernet. De var ikke en gang ferdige med å rydde opp kroppsdelene. Det var visst det verste pappa hadde vært med på. (Han jobber i biltilsynet).

Terjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

God sommer alle sammen, og kjør med måte! Du er ikke alene i trafikken, og husk at hvis DU kjører på meg i sommer, så blir du slakta!! :mad:

 

 

Ehhh slakta... :eek:

 

Må huske og stoppe for søte damer det finnes andre måter og "treffe" de på ;) ;) ;)

 

Klarte ikke dy meg :D :D :D

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Ehhh slakta... :eek:

 

Må huske og stoppe for søte damer det finnes andre måter og "treffe" de på ;) ;) ;)

 

Klarte ikke dy meg :D :D :D

 

Era

 

Hu var jo søt da, men blondine :rolleyes:

 

Originally posted by Magnus

ja når du sier det era så mins jeg en episode her i våres :D:D

var det ikke en eller annen som ikke stoppet der ha skulle??

heheh

 

klarte heller ikke å dy meg :D:D

 

DOH!! no comment...... :D

 

Originally posted by Magnus

rattata:

vonde ting glemmes fort eller noe slikt hihihi :D

 

måtte slenge med den oxo

 

JA! Det gjør de :D :D

Endelig godt det da ;)

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Magnus

ja når du sier det era så mins jeg en episode her i våres :D:D

var det ikke en eller annen som ikke stoppet der ha skulle??

heheh

 

 

klarte heller ikke å dy meg :D:D

 

 

M

 

Ja stemmer det fruen synes ikke han forran var rask nok så hun prøvde og dytte :D :D

 

Gikk bra da vakke no merke. :D

 

Ellers prøver jeg stadig og treffe de gutta der når de f.eks skifter fil slik at jeg kan få ny bil... :D :D :D

 

Ellers dyttes det heftig av enkelte når det skal parkeres i Oslo har merker etter de drittsekkane både forrand og bak.

 

Men nå er vi way off topick her...

 

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår