Gå til innhold

Omegamannen:Omega B X25XE Prosjekt Qraftwerket.

Ranger emnet


Omegamannen

Anbefalte innlegg

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fant mange feil jeg. mange opeler he he. men syns omegaen ble bad he he. bare å få fiksa potter nå, så ser baken digg ut;)

 

ja ble nice dettashow_image_stream.php?bid=41218977&dx=580&dy=435

 

takk så meget og nei, mats har jo blå calipere jeg og grønn bil.jeg har polarhavis blå med snart polarhavis blå calipere:) mange feite bilder på første siden da:)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i morgen skal jeg også plukke av 2.5 v6 og alt den dritt krommen bak der.få den helt clean bak.

Skriften i Crom du kan se her på bildet over lista.Og ja skal også en tur for og kjøpe noe blå teip,Skal prøve 1 ting :)er jo bare og ta av.Men jeg har en annen ide også.hvor mye koster eksos bandsje?hvor får man kjøpt dette?

 

show_image_stream.php?bid=41218964&dx=580&dy=435

 

her er bilde av en 2.0 16v eco tec i en Omega(Bror Gjersted sin)

 

show_image_stream.php?bid=41218882&dx=580&dy=435

 

og her er bildet av en 2.0 16v eco tec i Vectra (Opel Maffian sin her på forumet)

 

show_image_stream.php?bid=41219023&dx=580&dy=435

 

OG HER ER MIN X25XE 2.5 V6 24V.

 

show_image_stream.php?bid=41218928&dx=580&dy=435

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fete baklykter da! Sikkert konge lyd i bilen å =)

 

MEN!! Få vekk emblemene bak, GSI merket var også harry :P

 

Takk takk :=) lyden i bilen er grom nå :) hehe ja seff skal gsi merket og alt det andre vekk.skal ikke ha noen merker bak :) cleant.skulle gjort det i dag men har vært opptatt hele dag.

 

mvh Christopher

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den grillen der er det tøffeste mener jeg å! Minner meg om Ssseenator;) Bak lyktene ble drit tøffe.. har alltid vært litt skeptisk til sånn der soting, men det blei bra !=)

 

Må få orden på eksosen nå!!!!! første prioritet!

 

Liker du ikke disel tutene mine bak hehe?de gir en flott lyd hehe

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omega Diesel-Doris V6 twinturbo med dobble kamdrev, oppgradert vakuumklokke(fra Nissan Micra 1,1), større Spylervæske tank med litt vassere spylermotor. Ellers er motor original bortsett fra litt tynnere toppakning og de 4 underliggende kamakslene fra nemen.se

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omega Diesel-Doris V6 twinturbo med dobble kamdrev, oppgradert vakuumklokke(fra Nissan Micra 1,1), større Spylervæske tank med litt vassere spylermotor. Ellers er motor original bortsett fra litt tynnere toppakning og de 4 underliggende kamakslene fra nemen.se

 

HeHe:) Gi meg noen tips om noe jeg kan gjøre med bilen da?ell nei drit i det la meg fikse alt jeg har bestilt og det jeg har :hvaskjera bestilt i hodet mitt.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår