Gå til innhold

Gal bilist knuste sideruta mi

Ranger emnet


Erik Braseth

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er kanskje ikke ulovlig å legge ut skiltnr., men når det dukker opp et helt ukjent navn som ikke har noe med saken å gjøre når folk henter ut info, så er det kanskje like greit å ikke ta det med :)

 

Ripene i panseret forsvinner neppe ved polering eller rubbing. Og jeg har ikke lyst til å bruke mine egne sparepenger for å lakkere det. Skal det lakkeres blir det uansett fargeforskjell så det er nok en tapt sak uansett :(

 

Var litt stilig nede på stasjonen, fikk se ekte mugshots av mistenkte med "skilt" og hele pakka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama var oppe i en lignende situasjon på vei til jobb,var en som absolutt ikke tålte at hun slapp inn en bil i køen og han tiltet ved neste lyskryss.Først kom kjerringa hans ut og begynte å bable på morsmålet sitt.Dama sitter bare og ser dumt på henne da hun ikke skjønner portugisisk,så kommer gubben i neste lyskryss og kjefter og smeller.... dama låser dørene selvsagt og han smeller neven i ruta.Heldigvis knuses den ikke og andre billister i køen reagerer med å snakke til han så han setter seg i bilen igjen.

Dette var en voksen mann (chilener) med kone og 2 småbarn i bilen...

Anmeldte saken til politiet men ikke hørt noe så den er trolig henlagt... noen burde absolutt ty til noe annet enn trafikken til å få ut innestengt aggresjon

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar bilen din med til ford ( det er den forden i profilen din?) så snakker du med en takst mann og finner ut hvor mye dem skal ha for ny rute + jobb + rensing av glass... Så sier du at du skal ha pengene for selv å ta jobben.

Du får velge selv av forsikringsselskapet ditt. (jeg tok selv pengene , 10 000kr etter å bli påkjørt) Å da har du råd til å lakkere opp igjen panseret ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur til ford er allerede planlagt! Men her er det ikke no forsikringsselskap inne i bildet, pengene kommer isåfall fra han som ødela. Hvis han blir dømt da, noe jeg håper og tror.

 

Litt spent på å få vite prisen på ny rute, metallsporet som ruta går i og arbeid. For første gang håper jeg faktisk delene er dyre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen burde absolutt ty til noe annet enn trafikken til å få ut innestengt aggresjon

 

Kan ikke være mere enig.

Man skal slippe inn biler i køen, og flette når det er nødvendig.

 

Tror det største problemet er at noen mener at dei eier veien, og alle andre bilister er idioter og skal flytte seg unna når dei kommer.

 

 

johnny-chop-rip.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være mere enig.

Man skal slippe inn biler i køen, og flette når det er nødvendig.

 

Tror det største problemet er at noen mener at dei eier veien, og alle andre bilister er idioter og skal flytte seg unna når dei kommer.

 

I episoden som skjedde meg hadde jeg nok kommet mye bedre ut av det hvis jeg lot hele episoden passere. Men måtte jo være litt sta og ikke slippe inn bmw'n når han ikke hadde noen biler foran seg og kunne kjøre videre opp til der folk fletta sammen... At han pressa som en gal, og ikke viste det snev av trafikkforståelse gjorde meg nok litt irritert.

 

Men herregud da, jeg slapp han jo fram når han kjefta meg opp. Bortkasta å knuse ruta mi i ettertid syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår