Mew Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Har 4 mil hver vei og bruker ca. 40 minutter da dette bare er 40-50-60 soner :puke Skulle jeg tatt bussen kunne jeg hvertfall lagt på 1 time + masse vis av km å gå, så det er HELT uaktuelt.. Hender også jeg må frakte verktøy med bilen min, og når jeg ikke klarer å bære alt sammen på en gang, kan jo dette bli noe vanskelig.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 jeg går til skolen hver da :) imprezaen står faktisk hjemme i tromsø :hvaskjera Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryuujin Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 3,5 mil hver vei. Kjører selv.... Jobber skift så kollektivtransporten hjelper meg lite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 2,5mil hver vei..kjører bil...kollektivt finnes ikke.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 bil til jobb hver dag...Går greit å ta buss, men hender jeg bruker bilen på jobb. Dessuten er det "billigere" å kjøre bilen frem og tilbake, enn å ta bussen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Kjører 6mil til dagen for å komme fra/til jobb. Halve lærlinglønna går med i bensin! men har firmabil for tida, men ikke lenge. :O Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 49 km hver vei til jobben, kjører alltid bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Kjører ca 3km til jobb, hver dag, 7 dager i uka. Det går buss til byen, men er som regel ferdig på jobb lenge etter midnatt og da går ikke bussene lenger. Tar ca 15 minutter å gå til jobb, 20 minutter tilbake. Er utrolig surt å gå i sludd, regn som regner vannrett og i 15 kuldegrader, derfor bil. Og har jeg først bil så kjører jeg like gjerne hver dag. Blir vel neppe æresmedlem i miljøpartiet de grønne, men gråter ikke av den grunn. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Jeg jobber i bygge bransjen og kan ha veldig mange forskjellige arbeids plasser i løpet av et år. har hatt arbeids vei alt i fra 15km til 6+ mil.. siden arbeids plassen er variabell er kollektiv transport håpløst. Vi prøver og samkjøre så mye som mulig. Drev ei tid på Rena, da kjørte vi 4-5 biler i følge fulle av folk i fra samme plasssen om morgenen. Har kjøre godtgjørelse, men det betaler ikke bilen og det den koster akkurat.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Kjører budbil, så når jeg setter meg i setet er jeg på jobb :) kjekt med sånne jobber :) bilen jeg bruker i jobb nå står som regel utenfor døra.. evt hos nabo'n, og det er ikke så ille langt unna :) den andre jobben jeg har innimellom er vel 2-3 km unna, men kjører bil dit... kjei vei å gå :) buss er uaktuelt så lenge det ikke går noen uten at jeg må vente i mange timer/komme for sent :) da jeg gikk skole var det buss.. eneste utvei.. 50km unna :) var egentlig rimelig tungvint med buss da også.. dro hjemmefra litt over sju og var hjemme kl 16, 17 eller 18 (avhengig av hvor nøyaktig jeg slutta og hvor fort jeg klarte å løpe maaange trappetrinn og 500 m:) ), selv om skoledagen bare varte fra 0840 til 1455/1540.. :/ andre skola så var det buss fram til jeg fikk lappen.. da var det plutselig litt mer morro å kjøre selv + at jeg sparte penger på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennyo Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Har 14 km hver vei, og følgende alternativer: 1. Buss. Reisetid ca. 1 time hver vei (!), står i samme køen som bilene.... 2. Bil. Reisetid ca. 45 min. hver vei. 3. Sykkel: Reisetid ca. 30 min. hver vei 4. MC. Reisetid ca. 20 min. hver vei Velger sykkel, får litt trim + at det er gratis. Har jeg det veldig travelt blir det MC. Skal prøve å sykle lengst mulig utover høsten/vinteren, men må vel til slutt bite i det sure eplet, og sette meg i bilkø igjen... :puke Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Går med dei 2 beina skaperen har gitt meg i 3-4minutter til jobb!fatality slipper den ekstra bensinutgifta og tenke på parkering... Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Kjører seff bil, jobber som elektrikre og telemontør, og det kunne blitt tungvindt å ta bussen ut til kundene :D km varierer fra 1 til 250km kommer litt an på hva det er og hvor det er, men kjører ca 10-15 mil pr dag, jobber i hele Aust-Agder. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Jeg benytter meg aldri av kollektivtransport. Jeg kjører 3 mil til jobben i privat bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 kjører til og fra jobben. under 1 mil hver vei, snaxx! Dersom jeg av en eller annen grunn ikke skulle ha bil har jeg 35 sjåfører som jeg kan ringe til! ;) Tollpost! (L) ;) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg