VR6power Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 heisann, ikkje skjedd so masse i det siste, men bilen e no i ei stor garasje og arbeide beg.for fullt.....bilder kjeme;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Faen nå ble jeg kåt ass Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Skjedd noe mer..? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Respekt til deg som holder løftet til din bestefar, det skulle bare mangle når du får en slik skjønnhet til odel og eie, men er nok en del som ville gitt opp før de begynte.. desverre. Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg elsker disse bilene. Håper jeg får anledning til å kjøpe meg en før de blir enda mere alt for dyre... Håper du får deg en strøken bil etterhvert. Gleder meg til bilder, lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullaksen Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 skjedd noe mer her eller? Siter VOLVO S40 1.9 TDI VOLVO V40 1.8 NISSAN MICRA 1.0 VW GOLF 1.6 GL(SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stålmannen Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Jeg har faktisk en helt lik bil som er under restaurering :) Gleder meg til bilen er ferdig og solen titter frem :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 hei hei, vert litt stille her inne. har hatt masse anna å gjere på , men idag faktisk gjekk motor og girkasse ut av bilen for en full overhaling ,elllllller ny motor i vinter om den er i dårligere stand enn ventet...får se. ellers blir alt av pakkninger, foringer, el-nettet , dempere og bremsebånd og slikt skiftet , + at eg nok vil sveise igjen endel eleeeendige hull frem mot motorrom + litt småtteri. blir og nytt eksosanlegg , + full tektyl under bilen og i skjermer, nye dekorer på bilen og muligens en 12v conversion, det får eg se litt ann , litt kult å ha det orginalt 6v da . så til våren blir bilen lakkert på nytt, må rette opp en liten bøyg på skjermen , men det er bare småtterier...ellers blir alt av tidligere sparkal og styr fjernet ,skal ikke ha sparkel på en slik bil, no way...sveis eller ikke sveis...kanskje eg prøve meg på tinnsparkling om det er nødvendig noen plass:) skal jo ikke vere strøøøøøøken i lakken da ....er jo en kriger ,) skal prøve å oppdatere med litt bilder etterkvert, men som sagt ikke tatt noen nye nå, men det kommer det kommer sandblåsings kammer skal kjøpes inn og alle smådeler skal sandblåses og lakkes i orginal farge. Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg