vx2go Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Okay, da går jeg kanskje for Simons selv :) Sparer jo en del kroner i forhold til Supersprint. Skal selge mitt, du kan kjøpe det. Må ha større en 2.5". Får det billig også. Kankje 1 mnd old. Jeg må bygge nytt selv i 3" Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Da har jeg fått på fanger RS4type2, ic, konfilter, effektanlegg, senka den med weitec komplett sett,,SKN chip, ebc bremser foran, brembo bremser bak så da har jeg ikke store planer fremover enda med den. Vurdere å selge den. Tenkte legge ut et bilde av den som vi tok her om dagen, kult bilde synes jeg da :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 jævla bra bilde. mye tenker du for bilen da? rundt 150k ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 jævla bra bilde. mye tenker du for bilen da? rundt 150k ? Jepp ak det jeg tenkte for den. Skal du ha den? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Hehe sorry der, er faktisk på jakt etter en strøken 911 jeg.. men tar tid, så jeg får nok kose meg med A4'en en stund til:) Lykke til med salget uans! Hva du har tenkt på til neste bil? 150k er jo det dobble av hva jeg får for min, minst:P Har og studier nå, så bruker ikke mer enn 100-120k på bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 damn nice car :) sikla litt på den på autodb ja.. hvor mye gamp sånn ca. da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 damn nice car :) sikla litt på den på autodb ja.. hvor mye gamp sånn ca. da? Fått forespeila mellom 210-220 enstand om ikke mer. Men byttes det turbo er det fort 250+++ Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwaudi Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 å pen bil . hvilken senkesett er det som sitter på den å hvor mye er den senka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Bilen er solgt for lenge sia.. og det står Weitec coilovers og fjører på den.. Er senka 55/35mm... Du kan forresten lese mer om bilen og se bilder av bygginga på http://www.gf-p.com . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg