mistercartman Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 pasient!, jeg er såå enig med deg ass, lei av sånne plastikk-overstyla-14is(er 14 selv men)-japse-faen...helt hundre prosent enig, og dere som sier at volvo er dårlige biler: idiot Haha. http://www.mopedportalen.no Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 sikter du til meg ell??? tror kanskje du kan føle deg litt truffet ja! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 det man faktisk blir fort lei er alle disse harrygutta i sine feiende "flotte" bmw´er.. ta et hint.. det er en grunn til at det blir kalt kebabtralle Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 tror kanskje du kan føle deg litt truffet ja! hehe gjør nok d gitt.....folka syns vel det er galt at noen ikke er like gammel som dem, har vel blitt stemplet som dum bare pga alderen vell... går jo ikke ann å kunne no om bil når man er bare 14/15, nei det går jo ikke ann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hehe gjør nok d gitt.....folka syns vel det er galt at noen ikke er like gammel som dem, har vel blitt stemplet som dum bare pga alderen vell... går jo ikke ann å kunne no om bil når man er bare 14/15, nei det går jo ikke ann Vel, det er vel ikke nødvendigvis tallet det står under alder som er viktig. Dersom du er litt seriøs, skriver riktig, dropper "ass" etter ord, og dropper utsagn som dette, vil kanskje folk oppfatte deg som eldre: pasient!, jeg er såå enig med deg ass, lei av sånne plastikk-overstyla-14is(er 14 selv men)-japse-faen...helt hundre prosent enig, og dere som sier at volvo er dårlige biler: idiot :shake Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Når man er ung og dum er da man har sterkest meninger om ting. Jeg liker alle barna i regnskogen med unntak av noen få. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Vel, det er vel ikke nødvendigvis tallet det står under alder som er viktig.Dersom du er litt seriøs, skriver riktig, dropper "ass" etter ord, og dropper utsagn som dette, vil kanskje folk oppfatte deg som eldre: :shake skjønner skjønner....men det er sånn jeg skriver og snakker enten dere liker det eller ikke, men hvis folk blir irritert av det så skal jg selvfølgelig gjøre no med det, vill ikke bli ulikt her på forumet for jeg syns det er en fin ting å bruke noe av tia mi på for jeg digger bil over alt på jord... men at det skal være nødvendig å si: er så dritt lei av fjortiser etc etc, det er jo ikke så morro å få høre, selv om jeg er kunn 14 år så kan jg mye om bil, og vil lære mer, derfor er jg medlemm av dette forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 skjønner skjønner....men det er sånn jeg skriver og snakker enten dere liker det eller ikke, men hvis folk blir irritert av det så skal jg selvfølgelig gjøre no med det, vill ikke bli ulikt her på forumet for jeg syns det er en fin ting å bruke noe av tia mi på for jeg digger bil over alt på jord... men at det skal være nødvendig å si: er så dritt lei av fjortiser etc etc, det er jo ikke så morro å få høre, selv om jeg er kunn 14 år så kan jg mye om bil, og vil lære mer, derfor er jg medlemm av dette forumet Det var noe! :) Jeg har ikke problemer med å like deg selv om du skriver litt sånn, men jeg hadde oppfattet deg som eldre dersom du brukte litt mer tid på å formulere deg, gjøre innleggene pene og lesbare, osv. Bare noen tips :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Det var noe! :)Jeg har ikke problemer med å like deg selv om du skriver litt sånn, men jeg hadde oppfattet deg som eldre dersom du brukte litt mer tid på å formulere deg, gjøre innleggene pene og lesbare, osv. Bare noen tips :) okeii..bra d da..hehe...da skal jeg ta til meg tips jeg...jeg blir bare litt dritt lei når folk begynner med: fjortis..det syns jeg er enda mer patetisk en noooe annet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Ascona er ikkje den einaste. :/ Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Ascona er ikkje den einaste. :/ ossen da mener duu?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Liker det ikke hvis det ikke er tysk, svensk eller amerikansk :) Siter If it ain't broke, don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford17m Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Liker det meste foruten saab og koreansk industriavfall :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Haha. http://www.mopedportalen.no Slik som han skriver, hadde han fått skrevet 3 innlegg der før han fikk "ferie". Mopedportalen er ikke SÅ useriøst som folk her på Bilforumet liker å tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Liker det ikke hvis det ikke er tysk, svensk eller amerikansk :) Du har skjønt det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg