Gå til innhold

Nokre vennar rauk på ein smell ved kjøp av russebil! Hjelp?

Ranger emnet


olve

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

No hugsar ikkje eg kor mykje dei betalte, men det var over 10 000!

Og i mi meining er det STERKT overprisa..

Det må da vere noko dei kan gjere?

Eg trur dei og har tilgang på kontoen min, så om eg byrjar å skrive riksmål seinare, så er det ein av kompisane mine som skriv!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg inn i rekken her og bekrefter at de desverre ikke har noen rettigheter for å få hevet kjøpet eller å få noen erstatning i denne saken.

 

Eneste mulighet er å ta me seg noen venner og presse dritten for det dere kan....

`09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :)

`91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres)

`08 Ford Kuga 4x4 (solgt)

`07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt)

`91 Volvo 240 stv (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn kan det gå når dere ikke har kompetanse på feltet. Desverre er det slik. Ikke sikkert det er no lureri, bare kjøper(ene) som ikke har peiling nok til å skille vrak fra bil i bruksstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skriv under før du ser hva du får, de får ikke noe tilbake, spesielt pga at han har skrevet restaurerings objekt, da kan det for eksempel være bare en ramme som er solgt, har ikke betydning.

Er klart at man ikke er så nøye med en russebil, men uansett, er lett å bli lurt!

-89 Volvo 740 Sedan B230F

-91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen)

-93 Volvo 940 TIC

-x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår